• Hybrid Events

    The project sets to research if viable for local organisers to add hybrid and digital elements in...

  • Adfærdsnormer i bæredygtigt perspektiv

    Træffer konsumenten i dag bæredygtige valg – og hvad er markedsførerens touchpoint muligheder i konsumenternes købsrejse

  • Business models Post-Corona

    We seek to explore what changes in business strategy covid-19 might impose on actors within the hospitality...

  • Det digitale kundemøde 2.0

    Hvorledes udnyttes digitale touchpoints bedst i rådgivningsøjemed? Indsigt i Customer Experience Behaviour og Customer Experience i disse...

  • Datadreven Forretningsudvikling 2.0

    Datadreven forretningsudvikling på tværs af virksomheden. Rejsen fra strategi til handlingsplan og udvælgelse af KPI´er.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

384 projekter og 435 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Fødevarer

    Planter i Fødevarer – Teknologi og kvalitet

    Et bidrag til forbedret kvalitet og holdbarhed af bælgplanter, som råvarer såvel som afledte fødevarer

  2. Sundhed

    Digital iværksætter

    Dette projekt yder hjælp til selvhjælp ifm. videreudvikling og registrering af små opstartsvirksomheder inden for fødevareområdet.

  3. Bæredygtighed

    Insekter set i et sundhedsmæssigt perspektiv

    Insekter som sundhedsmæssigt genvinst

  4. Bæredygtighed

    Plantebaseret mad storhitter – Teknologi og Kvalitet

    Projektet vil bidrage med ny viden om mikrobiologisk holdbarhed, som kan forkorte udviklingsprocessen for plantebaserede fødevarer.

  5. Business

    Bondegaarden – Produktion af dansk wagyukød

    Dette projekt vil skabe et struktureret marked for dansk wagyukød.

  6. Fødevarer

    Råhandel – Digital markedsplads for fødevareproducenter

    Med udgangspunkt i udvikling af wire frames, mock-ups og brugertest vil projektet innovere designs og brugerflader inden for brugervenlighed og digitale salg.

  7. Innovation

    Developing food innovation capacity in the South Baltic Region

    Strengthening international activeness and innovation capacity of the South Baltic blue & green economy