Hop til indhold
  • RETOX-PRO: Removal of mycotoxins by legume fermentation to improve plant protein quality

    Vil det ikke være fedt at have sikrere fødevarer i fremtiden, hvor risikoen for at fødevarerne indeholder...

  • Farvevalget i den virksomheders visuelle identitet

    Mange virksomheders vigtige grafiske designvalg er tilfældigt landet hos kommunikationsafdelingen. Når det kommer til farver, er mulighedshorisonten...

  • Dobbelt væsentlighedsanalysens rolle i virksomheders ESG-performance

    Kan man se en forbedring i SMV'ers ESG-nøgletal over tid, hvis de laver en dobbelt væsentlighedsanalyse?

  • Digital tvilling til optimering af batteridrift

    Hvem holder øje med, at det smarte er smart?

  • Betydningen af en ejendoms energimærke i en bolighandel

    Hvilken betydning har energimærket på en bolig for ejendomsmæglere og kunder i en salgssituation?

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

499 projekter og 613 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    In search of the emerging millennial leadership paradigm

    A cross-cultural investigation of individual differences in leadership motivation and self-efficacy among college-aged Millennials.

  2. Business

    Fremtidens bilkøbere

    Hvem er de, hvad vil de og hvordan vil de købe bil?

  3. Teknologi

    Baby boomer-generationens adoption af ny app-teknologi

    Baby boomer-generationens forhold til app-teknologi: Hvordan kan virksomheder succesfuldt introducere ny teknologi til gruppen?

  4. Business

    Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour of employees in the financial sector.

  5. Entreprenørskab

    How female founders as role models influence nascent female entrepreneurs: 3 narratives from female entrepreneurs

    Hvorfor er kvinder, der har været ansat hos en kvindelig iværksætter, betydeligt mere tilbøjelige til selv at blive iværksættere?

  6. Undervisning

    UIK – Udvikling af Interkulturelle Kompetencer

    Studerendes interkulturelle kompetencer – hvordan ser de ud? Og hvordan udvikler de sig i løbet af studietiden?

  7. Business

    Milleniums som potteplanteforbrugere på Instagram

    Hvorfor og hvordan udstiller Millennials deres brug af indendørsplanter på Instagram – og hvad betyder det for branchens kommunikation med dem?

  8. Business

    Unge kvinders adfærd på aktiemarkedet

    Projektet belyser en forskel i risikovillighed ved investering hos danske unge kvinder kontra danske unge mænd i aldersgruppen 18-29 år.

  9. Innovation

    Applied Innovation

    Innovation - when students meet reality

  10. Business

    SMV2 – Udvikling af interventionslogikker til fremme og styrkelse af SMV’ernes effektive brug af projekter, projektledelse og projektarbejdsformen

    Hvordan kan projektarbejdsformen i praksis mest effektivt hjælpe med at organisere og understøtte det arbejde, der udføres hos SMV’erne?

  11. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.

  12. Business

    Why Would I Bother? Young Consumers’ Knowledge, Attitudes and Behavior in Relation to Voluntary Carbon Offsetting

    Klimakompensation breder sig som en strategi for virksomheder for at gennemføre og markedsføre bæredygtighed, men hvordan opfattes metoden af unge forbrugere?