• Locals & Hostmanship: A tourist’s quest for meaningful experiences

    How important are locals in ensuring an authentic experience for tourists?

    Læs mere om projektet
  • Fremtidens finansmedarbejder i små og mellemstore pengeinstitutter

    Fremtidens krav til medarbejdernes kompetencer

    Læs mere om projektet
  • Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.

    Læs mere om projektet
  • Videnkredsløb i praktikforløb

    Med udgangspunkt i praktikforløbet vil vi undersøge, hvordan man kan understøtte videnkredsløbet mellem Multimediedesigneruddannelsen og relevante virksomheder

    Læs mere om projektet
  • Digigrow

    DIGIGROW fokusere på hvilke fremtidige digitale kompetencer, der er behov for i virksomhederne.

    Læs mere om projektet

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

295 projekter og 292 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier og Aarhus Maskinmesterskole

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    In search for the emerging Millennial leadership paradigm

    A cross-cultural investigation of individual differences in leadership motivation and self-efficacy among college-aged Millennials.

  2. Business

    Fremtidens bilkøbere

    Hvem er de, hvad vil de og hvordan vil de købe bil?

  3. Teknologi

    Baby boomer-generationens adoption af ny app-teknologi

    Baby boomer-generationens forhold til app-teknologi: Hvordan kan virksomheder succesfuldt introducere ny teknologi til gruppen?

  4. Business

    SME’s level and use of business theory

    Filling the knowledge gab aid Danish SMEs to become more successful in achieving strategic success.

  5. Undervisning

    UIK – Udvikling af Interkulturelle Kompetencer

    Studerendes interkulturelle kompetencer – hvordan ser de ud? Og hvordan udvikler de sig i løbet af studietiden?

  6. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.

  7. Innovation

    Applied Innovation

    Innovation - when students meet reality

  8. Business

    Milleniums som potteplanteforbrugere på Instagram

    Hvorfor og hvordan udstiller Millennials deres brug af indendørsplanter på Instagram – og hvad betyder det for branchens kommunikation med dem?

  9. Business

    Udvikling af interventionslogikker til fremme og styrkelse af SMV’ernes effektive brug af projekter, projektledelse og projektarbejdsformen

    Hvordan projektarbejdsformen mest effektivt i praksis kan hjælpe med at organisere og understøtte det arbejde, der udføres hos SMV'erne?