• Digitale arbejdsformer på VVEU

    Projektet undersøger, hvordan vi kan bygge digitale arbejdsformer fra de relevante erhverv ind i efter- og videreuddannelse.

    Læs mere om projektet
  • Sustainability Marketing – Østjyske SMV’ers arbejde med FN’s 17 verdensmål

    Hvordan arbejder SMV'erne i det Østjyske med at implementere de 17 Verdensmål, hvor i processen er de...

    Læs mere om projektet
  • Spilbaseret iværksætteriundervisning

    Dette projekt vil udvikle, afprøve og implementere spilbaserede undervisningsmetoder og -redskaber til fremme af iværksætteri.

    Læs mere om projektet
  • Model for byggeri baseret på den cirkulære økonomi

    Projektet udarbejder en generisk model med henblik på genbrug i mere fleksible bygninger med udgangspunk i empiri...

    Læs mere om projektet
  • Kreativitet i offentlige organisationer

    Hvordan kan kreativitet som kognitiv tilgang til proces optimere dagligdagsprocesser i organisationer?

    Læs mere om projektet

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

317 projekter og 350 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier og Aarhus Maskinmesterskole

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    In search for the emerging Millennial leadership paradigm

    A cross-cultural investigation of individual differences in leadership motivation and self-efficacy among college-aged Millennials.

  2. Business

    Fremtidens bilkøbere

    Hvem er de, hvad vil de og hvordan vil de købe bil?

  3. Teknologi

    Baby boomer-generationens adoption af ny app-teknologi

    Baby boomer-generationens forhold til app-teknologi: Hvordan kan virksomheder succesfuldt introducere ny teknologi til gruppen?

  4. Undervisning

    UIK – Udvikling af Interkulturelle Kompetencer

    Studerendes interkulturelle kompetencer – hvordan ser de ud? Og hvordan udvikler de sig i løbet af studietiden?

  5. Innovation

    Applied Innovation

    Innovation - when students meet reality

  6. Business

    Milleniums som potteplanteforbrugere på Instagram

    Hvorfor og hvordan udstiller Millennials deres brug af indendørsplanter på Instagram – og hvad betyder det for branchens kommunikation med dem?

  7. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.

  8. Business

    Udvikling af interventionslogikker til fremme og styrkelse af SMV’ernes effektive brug af projekter, projektledelse og projektarbejdsformen

    Hvordan projektarbejdsformen mest effektivt i praksis kan hjælpe med at organisere og understøtte det arbejde, der udføres hos SMV'erne?

  9. Business

    Små og mellemstore virksomheders budgetpraksis

    Hvad er budgetpraksis for danske små og mellemstore virksomheder? Er der et gap mellem teori og praksis?