• AI – udfordringer og muligheder for danske SMV’er

    Dette projekt søger at afdække hvilke faktorer, der vanskeliggør danske SMV’ers brug af AI og dermed deres...

    Læs mere om projektet
  • Udvikling af spørgeramme samt markedsanalyse af fysiske bymidter – identifikation af vækstpotentiale for fysiske bymidter

    Nærværende projekt vil udvikle og anvende en ny spørgeramme til markedsanalyse for at identificere parametre, som påvirker...

    Læs mere om projektet
  • Beer Brewing – Blended Learning Collaboration Internationally

    Engaging collaboration and learning across borders with blended learning

    Læs mere om projektet
  • Højhuse i træ i Danmark

    Et bæredygtigt alternativ. Men hvorfor har vi ikke højhuse i træ i Danmark?

    Læs mere om projektet
  • Digigrow 2- online value proposition

    Projektet skal afdække nye måder hvorpå små og mellemstore virksomheder kan styrke deres online value propositions med...

    Læs mere om projektet

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

309 projekter og 325 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier og Aarhus Maskinmesterskole

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    In search for the emerging Millennial leadership paradigm

    A cross-cultural investigation of individual differences in leadership motivation and self-efficacy among college-aged Millennials.

  2. Business

    Fremtidens bilkøbere

    Hvem er de, hvad vil de og hvordan vil de købe bil?

  3. Teknologi

    Baby boomer-generationens adoption af ny app-teknologi

    Baby boomer-generationens forhold til app-teknologi: Hvordan kan virksomheder succesfuldt introducere ny teknologi til gruppen?

  4. Undervisning

    UIK – Udvikling af Interkulturelle Kompetencer

    Studerendes interkulturelle kompetencer – hvordan ser de ud? Og hvordan udvikler de sig i løbet af studietiden?

  5. Innovation

    Applied Innovation

    Innovation - when students meet reality

  6. Business

    Milleniums som potteplanteforbrugere på Instagram

    Hvorfor og hvordan udstiller Millennials deres brug af indendørsplanter på Instagram – og hvad betyder det for branchens kommunikation med dem?

  7. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.

  8. Business

    Udvikling af interventionslogikker til fremme og styrkelse af SMV’ernes effektive brug af projekter, projektledelse og projektarbejdsformen

    Hvordan projektarbejdsformen mest effektivt i praksis kan hjælpe med at organisere og understøtte det arbejde, der udføres hos SMV'erne?

  9. Business

    Små og mellemstore virksomheders budgetpraksis

    Hvad er budgetpraksis for danske små og mellemstore virksomheder? Er der et gap mellem teori og praksis?