• The Instagrammable Hotel

    What makes a hotel instagrammable, or more colloquially, “insta-friendly”?

  • Employer Branding in a Post-COVID reality

    Employer Branding and City Branding have both been at the forefront of the global fight for talent....

  • Undersøgelse af optometristers kompetencer ift. vurdering af fundusfotos

    Hvordan er danske optometristers opfattelse af egne kompetencer i forhold til arbejdet med fundusundersøgelse – og ses...

  • Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour...

  • Undersøgelse af signifikante faktorer til forklaring af den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark i perioden 2004 – 2020

    I projektet afdækkes viden omkring signifikante variable, der forklarer den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

378 projekter og 441 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Design

    Sizing

    Hvordan påvirker muligheden for personlig opmåling/bodyscanning beklædningsvirksomheders arbejde med fit og sizing.

  2. Teknik

    Interactive Trampolines for Copenhagen Light Festival

    Trampolines with light effects based on user's jump movement.

  3. Business

    Enabling greener and circular fashion using blockchain

    Can blockchain help achieving transparency in fashion supply chain ?

  4. Business

    Hybrid Events

    The research sets to explore events located in a greater Copenhagen area, offering hybrid and/or digital elements in their business portfolio or event journey

  5. IT

    Immersive Design, Technologies & Experiences

    Undersøgelse af tilgange til at erhverve ny viden og konkrete erfaringer inden for de tre fokusområder; immersive design, teknologier og oplevelser

  6. Innovation

    IoT in the health sector

    dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges som et middel til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser og forbedre deres måder at lave knibeø

  7. Bæredygtighed

    Blockchain i Modebranchen

    Kan Blockchainteknologien anvendes som et redskab til at fremme transparens og bæredygtighed i modebranchen?

  8. Bæredygtighed

    Educators – Educate for Sustainable Change!

    I dette projekt undersøger vi nærmere, hvordan uddannelsessektoren kan være med til at fremme en bæredygtig udvikling indenfor mode- og livsstilsbranchen.

  9. Design

    3D Virtuel Prototyping i beklædningsbranchen

    Hvordan kan 3D virtuel prototyping implementeres som en relevant teknologi for KEA Design studerende og på sigt i den danske modebranche.

  10. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  11. Business

    Kreativitet i offentlige organisationer

    Hvordan kan kreativitet som kognitiv tilgang til proces optimere dagligdagsprocesser i organisationer?

  12. Design

    Innotrend 874

    Hvordan kan praktikken og evalueringen af denne gøres mere meningsfuld for praktikanter og samtidig højne vekselvirkningen mellem teori og praksis?