Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted
608 projekter og 682 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier
Søgeresultater
Viser resultater for
Ingen projekter fundet
- 
	DesignUnges oplevelser med re-commerce: En kvalitativ undersøgelse af kundeoplevelser ved online køb og salg af brugte varerProjektet undersøger, via interviews og tænke-højt-tests på udvalgte gensalgsplatforme og webshops, hvordan unge oplever at købe og sælge brugte varer online 
- 
	BusinessBetydningen af Sportsteknologi på forretningsmodeller for eksisterende og fremtidige sportsvirksomheder og – organisationer – Et forstudieHvordan kan en bred vifte af sportsteknologier åbne op for nye forretningsmodeller og innovative startup virksomheder? 
- 
	BusinessVirksomheders brug af AI-løsninger til at skabe bedre kundeoplevelser – Et forstudieProjektet undersøger, hvordan danske virksomheder, som arbejder med oplevelsesudvikling, kan bruge AI-løsninger til at forbedre kundeoplevelsen. 
- 
	BæredygtighedGenanvendte materialer i den danske tekstilbranche –En forundersøgelse af hvorvidt indsigterne fra LDC-Projekterne 'Genanvendete Materialer' og 'Recycling' kan danne basis for et videre forskningsprojekt 
- 
	BæredygtighedCirTex: Potentialer for forskning indenfor cirkulære forretningsmodeller, holdbarhed og genanvendelighed af tekstiler- En forundersøgelse 
- 
	EntreprenørskabEntreprenørskabskompetencer hos stiftere af SMV’er og deres medarbejdereEn forundersøgelse af iværksættere og deres kompetencer og motivation for at skabe deres egne jobs 
- 
	BæredygtighedGlobale cirkulære kompetencer med urban mining som caseGlobal omstilling til bedre udnyttelse af fremtidens ressource- og affaldsstrømme gennem tværfagligt samarbejde, metodeafdækning og uddannelse. 
- 
	DesignTrends in Translation – unfuzzing trend mechanisms in Danish design companiesHvordan arbejder ti succesfulde og awardvindende designvirksomheder i Danmark med trendmekanismer og designprocesser? 
- 
	DesignDeceptive DesignHvor går grænsen mellem effektiv markedsføring og manipulation på nettet? Hvilke konsekvenser har det at overskride regler? Hvad ER reglerne? 
- 
	BæredygtighedIntegration af bæredygtighed i beklædningsvirksomheders taktiske markedsføring.Hvordan kan beklædningsvirksomheder arbejde med bæredygtighed? Hvordan kan de tage ansvar for at håndtere konsekvenserne af produktion og salg af tøj? 
- 
	BusinessBetydningen af sportsteknologi på forretningsmodeller for eksisterende og fremtidige sportsvirksomheder og – organisationer. – Et forstudieHvordan kan en bred vifte af sportsteknologier åbne op for nye forretningsmodeller og innovative startup virksomheder? 
- 
	DesignIT løsninger i procesautomatisering (ITPA):Projektet demonstrerer automatisering af industrielle processer med IoT og udvikling af metoder til automatiseret geometrisk måling og dataanalyse. 
 
				