• Design mod Inkontinens

    I dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser...

  • Digitalt Remote Årshjul

    Forbedringer af onboarding frontend og backend med gamification som strategi.

  • Skab jer online

    I projektet undersøges det, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, der skaber sociale fællesskaber mellem studerende i et...

  • Forandring af den midtjyske bankrådgivers adfærd og holdninger i forbindelse med brugen af online møder som følge af COVID-19

    Online møder har været mulige i over 10 år, men i bankerne er det begrænset, hvor meget...

  • Relationships from afar: The Changing Dynamics of a Plant Community on Instagram and How Video Impacts Communication

    The launch of Instagram TV on Instagram - an autoethnographic walk into an online community to explore...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

362 projekter og 410 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Innovation

    Design mod Inkontinens

    I dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser og være med til at forebygge inkontinens.

  2. Bæredygtighed

    Blockchain i Modebranchen

    Kan Blockchainteknologien anvendes som et redskab til at fremme transparens og bæredygtighed i modebranchen?

  3. Bæredygtighed

    Educators – Educate for Sustainable Change!

    I dette projekt undersøger vi nærmere, hvordan uddannelsessektoren kan være med til at fremme en bæredygtig udvikling indenfor mode- og livsstilsbranchen.

  4. Design

    3D Virtuel Prototyping i beklædningsbranchen

    Hvordan kan 3D virtuel prototyping implementeres som en relevant teknologi for KEA Design studerende og på sigt i den danske modebranche.

  5. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  6. Business

    Kreativitet i offentlige organisationer

    Hvordan kan kreativitet som kognitiv tilgang til proces optimere dagligdagsprocesser i organisationer?

  7. Design

    Innotrend 874

    Hvordan kan praktikken og evalueringen af denne gøres mere meningsfuld for praktikanter og samtidig højne vekselvirkningen mellem teori og praksis?

  8. Design

    Fælles innovationsmiljø baseret på FN´s verdensmål

    Udvikling af et innovationsmiljø på tværs af uddannelse, kommune, erhverv og borgere

  9. Design

    Educators Summit: A Critical Approach to Education in Sustainable Fashion

    Join us on May 14, 2019 to discuss how education can accelerate the sustainable fashion transition

  10. Bæredygtighed

    Youth Fashion Summit 2018-2019

    Youth Fashion Summit is a sustainability education and idea generation platform for young people passionate about a sustainable world.

  11. Undervisning

    Knowledge & Technology Transfer of Emerging Materials & Technologies through a Design-Driven Approach

    Hvordan kan vi få forskningsbaseret viden om nye materialer og materialeteknologier ind på design- og ingeniøruddannelserne og videre ud i industrien?

  12. Bæredygtighed

    Educators Summit – State of the Art in Sustainable Fashion

    The aim of the summit is to establish a platform for sharing experiences and ideas as well as to discuss good practices in teaching topics related to fashion.