Hop til indhold

Digitalisering af BtB salgsfunktionen for små & mellemstore virksomheder

Hvordan kan Cphbusiness tilføre viden til SMV’ere indenfor BtB, til at udnytte teknologi, kunde og forretningsprocesser til en yderligere digitalisering?

Automatisering og digitalisering af virksomhedens processer udfordrer virksomhedens forsynings-og værdikæde. Mens mange af virksomhedernes øvrige funktioner allerede har taget konsekvensen af denne teknologiske udvikling, er det vores hypotese at BtB salgsfunktionen – specielt i mindre og mellemstore virksomheder, ikke i samme omfang har grebet disse muligheder, som en øget digitalisering betyder for virksomhedens kunderelationer og vækstmuligheder.

Digitalisering af salgsfunktionen betyder en større oplevet kundeværdi og en øget salgsproduktivitet for de virksomheder, som forstår at kombinere digitalisering af salgsfunktionen (online) med fysiske kunderelationer (offline). Herigennem skabes betydelige konkurrence fordele specielt i forhold til virksomhedens omnichannel strategi.

 

Vælg et tema eller søg efter projekter