• Design mod Inkontinens

    I dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser...

  • Digitalt Remote Årshjul

    Forbedringer af onboarding frontend og backend med gamification som strategi.

  • Skab jer online

    I projektet undersøges det, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, der skaber sociale fællesskaber mellem studerende i et...

  • Forandring af den midtjyske bankrådgivers adfærd og holdninger i forbindelse med brugen af online møder som følge af COVID-19

    Online møder har været mulige i over 10 år, men i bankerne er det begrænset, hvor meget...

  • Relationships from afar: The Changing Dynamics of a Plant Community on Instagram and How Video Impacts Communication

    The launch of Instagram TV on Instagram - an autoethnographic walk into an online community to explore...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

362 projekter og 410 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Innovation

    Design mod Inkontinens

    I dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser og være med til at forebygge inkontinens.

  2. Business

    Virtual reality og præsentationsteknik

    Ved at udstyre 100 studerende og eksterne samarbejdspartnere med HMD vil vi følge udvikling af præsentationsteknik - også udvikling uafhængigt af underviser

  3. IT

    Ny app til avanceret genoplivning

    Applikationen vejleder sundhedspersonale om tidsstyring, hjertelungeredning og medicinering under avanceret genoplivning efter hjertestop.

  4. Undervisning

    Vi ses på skærmen

    På Erhvervsakademi Aarhus er der i efteråret 2020 gennemført en kvalitativ afdækning af, hvordan de studerende har oplevet online undervisning i 2020

  5. Business

    Datadreven Forretningsudvikling

    Styrk dit ledelsesmæssige beslutningsgrundlag gennem datadreven forretningsudvikling. Analyse vil løfte sløret for, hvordan SMVer kan styrke vækstpotentialet.

  6. Business

    DEX – Digital EXport i SMV

    Hvilke ressourcer og kompetencer er kritiske for opstart af eksport via digitale salgskanaler i danske SMV´er?

  7. Business

    Samspillet mellem digitale og analoge elementer i e-commerce og interaktion mellem virksomheder og deres kunder

    Vi har i et indledende projekt omkring analyse af e-shops udviklet et vidensgrundlag og empiri for genstandsfeltet

  8. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.

  9. Business

    Digigrow

    DIGIGROW fokuserer på hvilke fremtidige digitale kompetencer, der er behov for i virksomhederne.

  10. Bæredygtighed

    Cirkulære Industrielle Symbioseparker Skandinavien (CISKA)

    Projektet skal følge udviklingen af to industrielle symbioseparker og komme med anbefalinger til etablering af fremtidige symbioseparker i Skandinavien

  11. Business

    Interaktionsdesigneres rolle i Virtual Reality

    Interaktionsdesigneres rolle i Virtual Reality Projektet skal hjælpe SMV'er med at designe Virtual Reality som platform til træning, behandling, formidling m.m.

  12. Sundhed

    L-Star

    Styr på Listeria. Udvikling af et digitalt værktøj til at fastsætte og dokumentere fødevaresikker holdbarhed for dine kolde måltider.