• Hybrid Events

    The project sets to research if viable for local organisers to add hybrid and digital elements in...

  • Adfærdsnormer i bæredygtigt perspektiv

    Træffer konsumenten i dag bæredygtige valg – og hvad er markedsførerens touchpoint muligheder i konsumenternes købsrejse

  • Business models Post-Corona

    We seek to explore what changes in business strategy covid-19 might impose on actors within the hospitality...

  • Det digitale kundemøde 2.0

    Hvorledes udnyttes digitale touchpoints bedst i rådgivningsøjemed? Indsigt i Customer Experience Behaviour og Customer Experience i disse...

  • Datadreven Forretningsudvikling 2.0

    Datadreven forretningsudvikling på tværs af virksomheden. Rejsen fra strategi til handlingsplan og udvælgelse af KPI´er.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

384 projekter og 435 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. IT

    Immersive Design, Technologies & Experiences

    Undersøgelse af tilgange til at erhverve ny viden og konkrete erfaringer inden for de tre fokusområder; immersive design, teknologier og oplevelser

  2. Teknologi

    Data Science Holodeck

    This project is about revealing and making widely available the spectacular opportunities the virtual worlds provide

  3. Undervisning

    WISE Offshore – Workable, Innovative, Sustainable Education for the Offshore wind industry

    The aim of the project is to create a 2.0 version of the existing Offshore Wind Energy MBA. A blended learning strategy and new modules will be developed.

  4. Innovation

    IoT in the health sector

    dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges som et middel til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser og forbedre deres måder at lave knibeø

  5. Undervisning

    Skab jer online

    I projektet undersøges det, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, der skaber sociale fællesskaber mellem studerende i et online uddannelsesforløb

  6. Business

    Virtual reality og præsentationsteknik

    Ved at udstyre 100 studerende og eksterne samarbejdspartnere med HMD vil vi følge udvikling af præsentationsteknik - også udvikling uafhængigt af underviser

  7. IT

    Ny app til avanceret genoplivning

    Applikationen vejleder sundhedspersonale om tidsstyring, hjertelungeredning og medicinering under avanceret genoplivning efter hjertestop.

  8. Undervisning

    Vi ses på skærmen

    På Erhvervsakademi Aarhus er der i efteråret 2020 gennemført en kvalitativ afdækning af, hvordan de studerende har oplevet online undervisning i 2020

  9. Business

    Datadreven Forretningsudvikling

    Styrk dit ledelsesmæssige beslutningsgrundlag gennem datadreven forretningsudvikling. Analyse vil løfte sløret for, hvordan SMVer kan styrke vækstpotentialet.

  10. Business

    E for eksport

    Hvilke ressourcer og kompetencer er kritiske for opstart af eksport via digitale salgskanaler i danske SMV´er?

  11. Business

    Samspillet mellem digitale og analoge elementer i e-commerce og interaktion mellem virksomheder og deres kunder

    Vi har i et indledende projekt omkring analyse af e-shops udviklet et vidensgrundlag og empiri for genstandsfeltet

  12. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.