• Ny app til avanceret genoplivning

    Applikationen vejleder sundhedspersonale om tidsstyring, hjertelungeredning og medicinering under avanceret genoplivning efter hjertestop.

  • Vi ses på skærmen

    På Erhvervsakademi Aarhus er der i efteråret 2020 gennemført en kvalitativ afdækning af, hvordan de studerende har...

  • PUNC

    Projektet har til formål at udvikle kompetencer til både undervisere og studerende til at håndtere usikkerhed i...

  • Modeindustriens omstilling, begrænsningens kunst.

    Udfordringerne i modebranchen er under coronakrisen blevet allestedsnærværende og der er brug for en bæredygtig omstilling af...

  • Effekten af filterglas ved rehabilitering af aldersrelateret makuladegeneration og retinitis pigmentosa

    Optimal synsrehabilitering kan potentielt forøge svagtsynspatienters funktionsevne med bedret livskvalitet og nedsat risiko for fald-ulykker til følge.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

346 projekter og 397 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. IT

    Ny app til avanceret genoplivning

    Applikationen vejleder sundhedspersonale om tidsstyring, hjertelungeredning og medicinering under avanceret genoplivning efter hjertestop.

  2. Undervisning

    Vi ses på skærmen

    På Erhvervsakademi Aarhus er der i efteråret 2020 gennemført en kvalitativ afdækning af, hvordan de studerende har oplevet online undervisning i 2020

  3. Business

    Datadreven Forretningsudvikling

    Styrk dit ledelsesmæssige beslutningsgrundlag gennem datadreven forretningsudvikling. Analyse vil løfte sløret for, hvordan SMVer kan styrke vækstpotentialet.

  4. Business

    DEX – Digital EXport i SMV

    Hvilke ressourcer og kompetencer er kritiske for opstart af eksport via digitale salgskanaler i danske SMV´er?

  5. Business

    Samspillet mellem digitale og analoge elementer i e-commerce og interaktion mellem virksomheder og deres kunder

    Vi har i et indledende projekt omkring analyse af e-shops udviklet et vidensgrundlag og empiri for genstandsfeltet

  6. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.

  7. Business

    Digigrow

    DIGIGROW fokuserer på hvilke fremtidige digitale kompetencer, der er behov for i virksomhederne.

  8. Business

    Cirkulære Industrielle Symbioseparker Skandinavien (CISKA)

    Projektet skal følge udviklingen af to industrielle symbioseparker og komme med anbefalinger til etablering af fremtidige symbioseparker i Skandinavien

  9. Business

    Interaktionsdesigneres rolle i Virtual Reality

    Interaktionsdesigneres rolle i Virtual Reality Projektet skal hjælpe SMV'er med at designe Virtual Reality som platform til træning, behandling, formidling m.m.

  10. Sundhed

    L-Star

    Styr på Listeria. Udvikling af et digitalt værktøj til at fastsætte og dokumentere fødevaresikker holdbarhed for dine kolde måltider.

  11. Teknologi

    Digitale Megatrends

    Nye computerteknologier - hvilke kompetencer kræver fremtiden?

  12. Business

    Digitalisering af BtB salgsfunktionen for små & mellemstore virksomheder

    Hvordan kan Cphbusiness tilføre viden til SMV’ere indenfor BtB, til at udnytte teknologi, kunde og forretningsprocesser til en yderligere digitalisering?