• Brancheglidning mellem handel og service

    Hvordan arbejder servicevirksomheder med handel og hvordan arbejder handelsvirksomheder med service? 

  • FN’s verdensmål som business case

    Projektets mål er at fremkomme med best practice i form af et inspirationskatalog til andre SMV’ere, i forhold til at arbejde med udvalgte FN's verdensmål

  • E-eksport for BtC og BtB virksomheder

    Projektet skal skabe grundlag for E-eksport for danske SMV’ere, der mangler den grundlæggende forståelse for at arbejde...

  • Competence Demand Analytics (CDA) Watson

    Projektet ønsker at skabe transparent indsigt i ”jobefterspørgslen” ved at udvikle samarbejder med eksterne og interne partnere

  • Immersive Design, Technologies & Experiences

    Undersøgelse af tilgange til at erhverve ny viden og konkrete erfaringer inden for de tre fokusområder; immersive...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

379 projekter og 425 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    Brancheglidning mellem handel og service

    Hvordan arbejder servicevirksomheder med handel og hvordan arbejder handelsvirksomheder med service? 

  2. Bæredygtighed

    FN’s verdensmål som business case

    Projektets mål er at fremkomme med best practice i form af et inspirationskatalog til andre SMV’ere, i forhold til at arbejde med udvalgte FN's verdensmål

  3. Business

    E-eksport for BtC og BtB virksomheder

    Projektet skal skabe grundlag for E-eksport for danske SMV’ere, der mangler den grundlæggende forståelse for at arbejde med E-eksport på BtB og BtC markeder

  4. Business

    Competence Demand Analytics (CDA) Watson

    Projektet ønsker at skabe transparent indsigt i ”jobefterspørgslen” ved at udvikle samarbejder med eksterne og interne partnere

  5. Teknologi

    Data Science Holodeck

    This project is about revealing and making widely available the spectacular opportunities the virtual worlds provide

  6. Business

    SMV3

    Vækst, innovation og forretningsudvikling hos SMV'er igennem effektivt brug af projektarbejdsformen i ind- og udland.

  7. Økonomi

    Fra lineær til cirkulær økonomi

    Kortlægning af eksisterende cirkulære forretningsmodeller og identificering af behovet for udvikling af nye modeller til at fremme innovation hos SMV'er

  8. Business

    Det digitale kundemøde i den finansielle sektor

    Hvorledes udnyttes digitale touchpoints bedst i rådgivningsøjemed?

  9. Business

    Forandring af den midtjyske bankrådgivers adfærd og holdninger i forbindelse med brugen af online møder som følge af COVID-19

    Online møder har været mulige i over 10 år, men i bankerne er det begrænset, hvor meget det er blevet brugt. Men så ramte COVID-19, og hvad skete der så?

  10. Business

    Relationships from afar: The Changing Dynamics of a Plant Community on Instagram and How Video Impacts Communication

    The launch of Instagram TV on Instagram - an autoethnographic walk into an online community to explore how video facilitates new types of online relationships

  11. Business

    Virtual reality og præsentationsteknik

    Ved at udstyre 100 studerende og eksterne samarbejdspartnere med HMD vil vi følge udvikling af præsentationsteknik - også udvikling uafhængigt af underviser

  12. Kommunikation

    Hello Future!

    A practicable model integrating design and strategy to help SMVs accelerate their product development process and overcome uncertainty.