• Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour...

  • Undersøgelse af signifikante faktorer til forklaring af den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark i perioden 2004 – 2020

    I projektet afdækkes viden omkring signifikante variable, der forklarer den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark...

  • Fra hoved til handling

    Hvilken effekt har en systematisk tilgang til Designtænkning og innovation i små og mellemstore virksomheder?

  • Fra manuel proces til Digital Twin

    Er det muligt at skabe en digital platform med udgangspunkt i en menneskelig handling i en montagelinjeproces?

  • Bunsenbrænderens sterile felt

    Skaber en tændt bunsenbrænder et sterilt felt?

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

417 projekter og 468 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour of employees in the financial sector.

  2. Business

    Undersøgelse af signifikante faktorer til forklaring af den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark i perioden 2004 – 2020

    I projektet afdækkes viden omkring signifikante variable, der forklarer den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark i perioden 2004-2020.

  3. Business

    Den organisatoriske Perspektivmodel

    Den organisatoriske Perspektivmodel kan anvendes af ledere på alle niveauer i forhold til at kvalificere ledelsesbeslutninger.

  4. Business

    Why Would I Bother? Young Consumers’ Knowledge, Attitudes and Behavior in Relation to Voluntary Carbon Offsetting

    Klimakompensation breder sig som en strategi for virksomheder for at gennemføre og markedsføre bæredygtighed, men hvordan opfattes metoden af unge forbrugere?

  5. Business

    Password behaviour: A threat to cyber security A study of future financial sector employees in Denmark

    Cyber security policies focus on systems, often overlooking the human factor. Is Generation Zs password authentication behaviour a risk to the financial sector?

  6. Business

    Danske eksportvirksomheders salgspraksis

    Morgendagens Salg viser potentiale i at arbejde strategisk med salg. Men er der forskel på virks. med/uden eksport, og giver nogle praksisser mere eksportsucces

  7. Bæredygtighed

    Hvordan kan danske SMV’er arbejde med ESG?

    Et studie af danske virksomheders beretninger om miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige forhold

  8. Innovation

    Tværfagligt samarbejde i SMV

    Projektet undersøger de drivers og dangers, som kan være en del af tværfagligt samarbejde. Vi undersøger området med udgangspunkt i danske SMV'er

  9. Turisme

    Event Innovation during Times of Uncertainty

    COVID-19 has wrecked havoc on the event and festival industry. Yet some events have been innovative and succeeded. How?

  10. Business

    Servitization

    Service add-on som nyt konkurrenceparameter i produktionsindustrien

  11. Bæredygtighed

    Dannelsesbegrebet i bæredygtig ledelse

    Projektet ønsker at afdække en fælles ledelsesmæssig forståelse af etisk ansvarlighed i forhold til bæredygtighed

  12. Bæredygtighed

    Grøn Omstilling – fra “sort” til “grøn” virksomhedsadfærd

    Projektet vil forsøge at skabe værdi for SMV'er, gennem en kortlægning og etablering af principperne for, hvad en grøn virksomhedsadfærd indbefatter