Hop til indhold
  • Affordable AI-Powered Video Conferencing Solution Using RaspberryPi Python for Hybrid Active Learning Classrooms

    Empowering hybrid learning with Arduino: a low-cost, user-friendly video conferencing solution for schools, students, and teachers with...

  • Implementering af Cyber Resilience Act i SMV’er

    Projektet undersøger, hvorledes en virksomhed, der leverer industriel IoT, kan implementere Cyber Resilience Act.

  • Studerendes observationer af deres praktikvirksomheders arbejde med FN’s 17 Verdensmål

    Projektet søger indsigt i de studerende på Erhvervsakademi Midtvest og deres oplevelse af praktikvirksomhedernes arbejde med FN’s...

  • Tilknytning til arbejdspladsen: Den Skjulte Faktor til fastholdelse af medarbejdere i den finansielle sektor?

    Projektet undersøger, i hvilken grad medarbejderes tilknytning til arbejdspladsen påvirker deres fastholdelse i organisationen

  • A Kinematic Model for Robot Fixture with Unilateral Constraints

    A Kinematic Model for Robot Fixture with Unilateral Constraints

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

607 projekter og 681 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    Betydningen af Sportsteknologi på forretningsmodeller for eksisterende og fremtidige sportsvirksomheder og – organisationer – Et forstudie

    Hvordan kan en bred vifte af sportsteknologier åbne op for nye forretningsmodeller og innovative startup virksomheder?

  2. Turisme

    Fremtidens turistkontor

    Er turistkontoret, som vi kender det, dødt? Vi udforsker fremtidens turistkontor i et tværsektorielt projekt.

  3. Turisme

    Tourism & Turbines

    In a complex landscape, this project investigates the relations between turbines and tourism

  4. Business

    Gen Z på fremtidens arbejdsplads

    Projektet undersøger, hvordan ledere i danske små og mellemstore virksomheder inden for hotelbranchen kan tiltrække, fastholde og motivere Generation Z.

  5. Turisme

    Bæredygtig oplevelsesudvikling

    Projektet undersøger, hvordan oplevelsesvirksomheder kan indtænke bæredygtighed i deres oplevelsestilbud, som både skaber værdi for virksomheden og dens kunder

  6. IT

    Augmented Reality (AR) til formidling af zeppelinbasen i Tønder

    I dette projekt undersøges, hvordan AR kan anvendes til formidling af zeppelinbasen i Tønder.

  7. Business

    Betydningen af sportsteknologi på forretningsmodeller for eksisterende og fremtidige sportsvirksomheder og – organisationer. – Et forstudie

    Hvordan kan en bred vifte af sportsteknologier åbne op for nye forretningsmodeller og innovative startup virksomheder?

  8. Bæredygtighed

    Bæredygtighed i service- og oplevelsesbranchen

    Projektet undersøger hvordan ESG-rapportering og transparens kan understøtte værdiskabelse for SMV’er i turismebranchen.

  9. Innovation

    Green X 2 – Into the Rewilded: The Value of Nature in Lifestyle and Outdoor Experience as a potential in Business Development and Partnerships

    Green experience economy and 'the value of nature' are rethought and activated as design tools for outdoor experiences and the sector's business stakeholders

  10. Bæredygtighed

    Bæredygtig madturisme – Norden viser vejen

    Madturisme med god smag i munden

  11. Entreprenørskab

    Cooking up prosperity: Pop-Up restaurants, innovation, and lifestyle entrepreneurship

    Can pop-up restaurants provide the freedom, creativity and pursuit of uniqueness that lifestyle entrepreneurs seek?

  12. Turisme

    TourNord – A Tourism Education & Research Network

    TourNord’s goal is improving tourism education and research in the Nordic and Baltic countries