• Hybrid Events

    The project sets to research if viable for local organisers to add hybrid and digital elements in...

  • Adfærdsnormer i bæredygtigt perspektiv

    Træffer konsumenten i dag bæredygtige valg – og hvad er markedsførerens touchpoint muligheder i konsumenternes købsrejse

  • Business models Post-Corona

    We seek to explore what changes in business strategy covid-19 might impose on actors within the hospitality...

  • Det digitale kundemøde 2.0

    Hvorledes udnyttes digitale touchpoints bedst i rådgivningsøjemed? Indsigt i Customer Experience Behaviour og Customer Experience i disse...

  • Datadreven Forretningsudvikling 2.0

    Datadreven forretningsudvikling på tværs af virksomheden. Rejsen fra strategi til handlingsplan og udvælgelse af KPI´er.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

384 projekter og 435 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    Business models Post-Corona

    We seek to explore what changes in business strategy covid-19 might impose on actors within the hospitality sector

  2. Bæredygtighed

    How to use sustainable esport events as a City branding tool in a tourism context.

    Examination of the potential for esport as a city branding tool in a tourism context for the municipality of Randers.

  3. Business

    Biometriske test af turismeoplevelser

    Ved hjælp af biometri hjælper vi turismevirksomhederne fra Region Sjælland med at forbedre deres turismeprodukter til glæde for gæster, vækst og beskæftigelse.

  4. Turisme

    Accommodating guests during pandemic times: A case-study of Airbnb hosts in Aarhus Denmark

    Airbnb er et hot emne. Det viser den store opmærksomhed, vores tidligere publiserede paper har modtaget både i Danmark og i udlandet.

  5. Turisme

    Volunteerism and value in hospitality organizations

    This project seeks to uncover the connection between volunteers and the value that they create (in tourism).

  6. Business

    City Branding: Tackling Prolonged Negative Images

    Time heals all wounds, so they say, yet some wounds take longer to heal than others.

  7. Business

    What motivates the Airbnb host and guest?

    Projektet interesserer sig for deleøkonomi – med særlig fokus på hvad der motiverer Airbnb-værten og -gæsten

  8. Turisme

    Digitalisering i Service & Oplevelsesindustrien

    Service- og oplevelsesindustrien vokser og der er store udfordringer med at skaffe kvalificeret arbejdskraft, samtidig er indtjeningen under konstant pres.

  9. Turisme

    Locals & Hostmanship: A tourist’s quest for meaningful experiences

    How important are locals in ensuring an authentic experience for tourists?

  10. Business

    Professionelt værtskab i danske servicevirksomheder

    Forskningsprojekt om værtskabet som begreb, som praksis, og som samspiller med servicebegrebet.

  11. Bæredygtighed

    Cirkulære Industrielle Symbioseparker Skandinavien (CISKA)

    Projektet skal følge udviklingen af to industrielle symbioseparker og komme med anbefalinger til etablering af fremtidige symbioseparker i Skandinavien

  12. Turisme

    Vild med vand – udvikling af danske lystbådehavne

    Professionalisering af værtskabet på de danske lystbådehavne, med henblik på øget attraktivitet