• The Instagrammable Hotel

    What makes a hotel instagrammable, or more colloquially, “insta-friendly”?

  • Employer Branding in a Post-COVID reality

    Employer Branding and City Branding have both been at the forefront of the global fight for talent....

  • Undersøgelse af optometristers kompetencer ift. vurdering af fundusfotos

    Hvordan er danske optometristers opfattelse af egne kompetencer i forhold til arbejdet med fundusundersøgelse – og ses...

  • Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour...

  • Undersøgelse af signifikante faktorer til forklaring af den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark i perioden 2004 – 2020

    I projektet afdækkes viden omkring signifikante variable, der forklarer den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

378 projekter og 441 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Turisme

    The Instagrammable Hotel

    What makes a hotel instagrammable, or more colloquially, “insta-friendly”?

  2. Turisme

    Event Innovation during Times of Uncertainty

    COVID-19 has wrecked havoc on the event and festival industry. Yet some events have been innovative and succeeded. How?

  3. Teknik

    Interactive Trampolines for Copenhagen Light Festival

    Trampolines with light effects based on user's jump movement.

  4. Business

    Business models Post-Corona

    We seek to explore what changes in business strategy covid-19 might impose on actors within the hospitality sector

  5. Bæredygtighed

    How to use sustainable esport events as a City branding tool in a tourism context.

    Examination of the potential for esport as a city branding tool in a tourism context for the municipality of Randers.

  6. Business

    Biometriske test af turismeoplevelser

    Ved hjælp af biometri hjælper vi turismevirksomhederne fra Region Sjælland med at forbedre deres turismeprodukter til glæde for gæster, vækst og beskæftigelse.

  7. Turisme

    Accommodating guests during pandemic times: A case-study of Airbnb hosts in Aarhus Denmark

    Hvilken indflydelse har de meget formelle COVID-19 restriktioner på motivationen hos Airbnb-værter, der ofte forholder sig uformelt til deres forretning?

  8. Turisme

    Volunteerism and value in hospitality organizations

    This project seeks to uncover the connection between volunteers and the value that they create (in tourism).

  9. Business

    City Branding: Tackling Prolonged Negative Images

    Time heals all wounds, so they say, yet some wounds take longer to heal than others.

  10. Business

    What motivates the Airbnb host and guest?

    Projektet interesserer sig for deleøkonomi – med særlig fokus på hvad der motiverer Airbnb-værten og -gæsten

  11. Turisme

    Digitalisering i Service & Oplevelsesindustrien

    Service- og oplevelsesindustrien vokser og der er store udfordringer med at skaffe kvalificeret arbejdskraft, samtidig er indtjeningen under konstant pres.

  12. Turisme

    Locals & Hostmanship: A tourist’s quest for meaningful experiences

    How important are locals in ensuring an authentic experience for tourists?