Hop til indhold

AI-drevet markedsføring i danske SMV’er

Dette forstudie vil udforske, hvordan danske SMV'er effektivt kan integrere AI i sine markedsføringsstrategier

Dykker du ned i potentialet af kunstig intelligens i markedsføring? Ved du hvordan danske SMV’er søger at forbedre sin konkurrenceevne og vækst med brugen af kunstig intelligens?

Dette kommende forstudie, ‘AI og Markedsføring i Danske SMV’er: Udfordringer, Løsninger og Vækstmuligheder’, vil udforske, hvordan AI kan integreres effektivt i sine markedsføringsstrategier.
Forstudiet vil belyse de aktuelle udfordringer, barrierer og give praksisorienterede anbefalinger til at overvinde disse. Hold øje med dette banebrydende forstudie og forbered dig på at navigere i AI-landskabet.

Forstudiet undersøger, hvordan danske SMV’er kan implementere og udnytte AI i deres markedsføringsaktiviteter for at forbedre konkurrenceevnen og væksten. Det sigter mod at identificere barrierer og udfordringer, og fremlægge strategier for at overvinde disse.

Vælg et tema eller søg efter projekter