Hop til indhold
  • Iværksætter-økosystem – styrk iværksættermiljøet i vandbranchen

    Projektet sætter fokus på at styrke iværksættermiljøet inden for vandbranchen gennem forskellige initiativer og aktiviteter til at...

  • What-if-Lab – styrkelse af talenttiltrækningen til vandsektoren

    Projektet omhandler samarbejdet med ’What-if-Lab, Water (WiLW), der bidrager til at styrke talenttiltrækningen og et markant innovationsboost...

  • Frivillige viser vej: Resultater fra en national spørgeskemaundersøgelse om grønne frivillige i natur- og parkforvaltning

    Grønne frivillige er frivillige borgere, som har deres primære aktiviteter i naturen, og som har et mål...

  • Autentisk Lokalt Værtskab på Sydsjælland & Møn

    et lokalt baseret læringsnetværk til lokale værter, der sikre det gode, lokale værtsfællesskab

  • The Impact of Artificial Intelligence on Game Development

    Discover AI's impact on games: Explore immersive experiences, realistic behaviors, adaptive difficulty, AI-generated content, and enhanced graphics.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

427 projekter og 563 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Innovation

    Det Digitale Kundemøde 3.0

    Hvorledes kan man i Liv og Pension udvikle den digitale kunderejse, så kunderne oplever et serviceløft og selskaberne øger kundetilfredsheden?

  2. Design

    Liveshopping – nøglen til bedre digitale købsoplevelser?

    Webshoppen skaber sjældent den samme stemning og oplevelse for kunden som den fysiske butik formår. Det kan liveshopping muligvis ændre på. Dette projekt unders

  3. Fødevarer

    Bønner på bordet 2.0

    Projektet tilvejebringer ny viden om næringsværdien af bælgfrugter og afledte fødevarer gennem analyser af næringsstoffers indhold og biotilgængelighed

  4. Teknologi

    Beslutningsstøtte i dansk fodbold

    Opbygning af en algoritme til datadreven beslutningsstøtte i forbindelse med handel af fodboldspillere

  5. Teknologi

    Teknologi i fremtidens sport- og event Danmark

    Hvordan kan nye Sport Management teknologier fremme frivillighed i breddeidræt og foreningslivet i Danmark med sigte på en bæredygtig fremtid i branchen

  6. Business

    Ledelse af diversitet på hybrid organiserede arbejdspladser

    Hvordan kan ledere sammen med medarbejdere fastholde og/eller fremme diversitet, lighed og inklusion (DE&I) i en hybridt organiseret virksomhed i Danmark?

  7. Bæredygtighed

    Lederskab i et grønt samfund

    Afdækning af, hvordan der arbejdes praktisk og forskningsmæssigt med samspillet ml. ledelse og grøn omstilling, og hvilke kompetenceudviklingsbehov, der kræves.

  8. Innovation

    Blockchain i SMV’erne – en forretningsmulighed eller varmt luft

    Blockchain anses som en disruption på linje med internettet, men udbredelsen drives af de største virksomheders aktiviteter. De fleste SMV’er er ikke startet.

  9. Undervisning

    21st Century Skills – Karakteregenskaber i fuldtidsuddannelserne på EAAA

    21st Century Skills projektet skal løfte de studerendes personlige kompetencer og karakteregenskaber.

  10. Business

    Hvordan imødegår en dansk provinsby presset fra den øgede webhandel og ændrede forbrugsmønstre blandt yngre generationer?

    Traditionelt set var retailbutikken fysisk, og her man så, prøvede, fik information om, købte og afhentede varen. Men ikke mere! Hvor skal fysisk retail hen?

  11. Teknik

    Alternative metoder til fastlæggelse af strømværdier for kabler og ledninger i elektriske installationer

    Hvorfor er reglerne for elektriske installationer ikke skabt til hensigtmæssigt design af installationerne? Kan der skabes et mere fleksibelt grundlag?

  12. Innovation

    Fra hoved til handling

    Hvilken effekt har en systematisk tilgang til Designtænkning og innovation i små og mellemstore virksomheder?