Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted
424 projekter og 472 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier
Søgeresultater
Viser resultater for
Ingen projekter fundet
-
Innovation
Tværfagligt samarbejde i SMV
Projektet undersøger de drivers og dangers, som kan være en del af tværfagligt samarbejde. Vi undersøger området med udgangspunkt i danske SMV'er
-
Turisme
Event Innovation during Times of Uncertainty
COVID-19 has wrecked havoc on the event and festival industry. Yet some events have been innovative and succeeded. How?
-
Innovation
Rover til Indlandsisen
Produktudvikling af Rover til måling af tykkelse på indlandsisen - med håbet om bedre varslingssystemer til kystlande i fremtiden
-
Teknik
Interactive Trampolines for Copenhagen Light Festival
Trampolines with light effects based on user's jump movement.
-
Business
Skal jeg virkelig eje mine skjorter?
En undersøgelse af, om trenden med at råde over aktiver, uden nødvendigvis at eje dem, kunne finde anvendelse på området for tekstil.
-
Business
Enabling greener and circular fashion using blockchain
Can blockchain help achieving transparency in fashion supply chain ?
-
Business
Agile og resiliente forretningsmodeller i et disruptionsperspektiv
Undersøgelse af virksomheders resiliens overfor disruptioner som Covid19, og evne til at skabe værdi gennem en fleksibel forretningsmodel
-
Kommunikation
Ledelse af hybride arbejdspladser
Ledelse og organisering af afdelinger, hvor ansatte overgår til hybride arbejdspladser i form af vekslen mellem at være fysisk på arbejde og hjemmearbejde
-
Business
Hybrid Events
The research sets to explore events located in a greater Copenhagen area, offering hybrid and/or digital elements in their business portfolio or event journey
-
Business
Adfærdsnormer i bæredygtigt perspektiv
Træffer konsumenten i dag bæredygtige valg – og hvad er markedsførerens touchpoint muligheder i konsumenternes købsrejse
-
Business
Datadreven Forretningsudvikling 2.0
Datadreven forretningsudvikling på tværs af virksomheden. Rejsen fra strategi til handlingsplan og udvælgelse af KPI´er.