• Design mod Inkontinens

    I dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser...

  • Digitalt Remote Årshjul

    Forbedringer af onboarding frontend og backend med gamification som strategi.

  • Skab jer online

    I projektet undersøges det, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, der skaber sociale fællesskaber mellem studerende i et...

  • Forandring af den midtjyske bankrådgivers adfærd og holdninger i forbindelse med brugen af online møder som følge af COVID-19

    Online møder har været mulige i over 10 år, men i bankerne er det begrænset, hvor meget...

  • Relationships from afar: The Changing Dynamics of a Plant Community on Instagram and How Video Impacts Communication

    The launch of Instagram TV on Instagram - an autoethnographic walk into an online community to explore...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

362 projekter og 410 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Innovation

    Design mod Inkontinens

    I dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser og være med til at forebygge inkontinens.

  2. Business

    Virtual reality og præsentationsteknik

    Ved at udstyre 100 studerende og eksterne samarbejdspartnere med HMD vil vi følge udvikling af præsentationsteknik - også udvikling uafhængigt af underviser

  3. Teknik

    Robotteknologi, automatisering og digitalisering (RAD) – afprøvning af teknologier

    Processer, der omfatter RAD-teknologier, vil komme til at overtage mange af de processer, der tidligere har været manuelle

  4. Fødevarer

    Planter i Fødevarer – Teknologi og kvalitet

    Et bidrag til forbedret kvalitet og holdbarhed af bælgplanter, som råvarer såvel som afledte fødevarer

  5. Undervisning

    Vi ses på skærmen

    På Erhvervsakademi Aarhus er der i efteråret 2020 gennemført en kvalitativ afdækning af, hvordan de studerende har oplevet online undervisning i 2020

  6. Business

    Biometriske test af turismeoplevelser

    Ved hjælp af biometri hjælper vi turismevirksomhederne fra Region Sjælland med at forbedre deres turismeprodukter til glæde for gæster, vækst og beskæftigelse.

  7. Business

    Den blågrønne bølge; et paradigmeskrift – Ledelse og innovation i fremtidens organisationer

    Projektet søger at udvikle principielle modeller/værktøjer til anvendelse ift. ledelse og udvikling af innovationskompetencer i sjællandske virksomheder.

  8. Business

    Datadreven Forretningsudvikling

    Styrk dit ledelsesmæssige beslutningsgrundlag gennem datadreven forretningsudvikling. Analyse vil løfte sløret for, hvordan SMVer kan styrke vækstpotentialet.

  9. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  10. Sundhed

    Digital iværksætter

    Dette projekt yder hjælp til selvhjælp ifm. videreudvikling og registrering af små opstartsvirksomheder inden for fødevareområdet.

  11. Business

    Kreativitet i offentlige organisationer

    Hvordan kan kreativitet som kognitiv tilgang til proces optimere dagligdagsprocesser i organisationer?

  12. Business

    AI – udfordringer og muligheder for danske SMV’er

    Dette projekt søger at afdække hvilke faktorer, der vanskeliggør danske SMV’ers brug af AI og dermed deres muligheder for vækst og øget konkurrencedygtighed.