• The Instagrammable Hotel

    What makes a hotel instagrammable, or more colloquially, “insta-friendly”?

  • Employer Branding in a Post-COVID reality

    Employer Branding and City Branding have both been at the forefront of the global fight for talent....

  • Undersøgelse af optometristers kompetencer ift. vurdering af fundusfotos

    Hvordan er danske optometristers opfattelse af egne kompetencer i forhold til arbejdet med fundusundersøgelse – og ses...

  • Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour...

  • Undersøgelse af signifikante faktorer til forklaring af den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark i perioden 2004 – 2020

    I projektet afdækkes viden omkring signifikante variable, der forklarer den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

378 projekter og 441 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Bæredygtighed

    “For få kvinder i byggebranchen”

    Der mangler kvinder i byggebranchen

  2. Business

    Hybrid Events

    The research sets to explore events located in a greater Copenhagen area, offering hybrid and/or digital elements in their business portfolio or event journey

  3. Undervisning

    Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation Z?

  4. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  5. Bæredygtighed

    Sustainability Marketing – Østjyske SMV’ers arbejde med FN’s 17 verdensmål

    Hvordan arbejder SMV'erne i det Østjyske med at implementere de 17 Verdensmål, hvor i processen er de og hvad er det der driver (eller ikke driver) virksomheder

  6. Business

    BOOST 3.0 – 4 dimensional uddannelse – fra forskning til handling.

    Hvordan opnås bred implementering af forskningsresultater med udgangspunkt i implementeringen af karakteregenskaber fra 4 dimensional uddannelsesmodellen?

  7. Innovation

    Fremtidens finansmedarbejder i små og mellemstore pengeinstitutter

    Fremtidens krav til medarbejdernes kompetencer

  8. Business

    Vækst i nordjyske produktionsvirksomheder

    Hvilke udfordringer er der for at nordjyske produktionsvirksomheder vækster?

  9. Design

    Fælles innovationsmiljø baseret på FN´s verdensmål

    Udvikling af et innovationsmiljø på tværs af uddannelse, kommune, erhverv og borgere

  10. IT

    SMART Greater Copenhagen – KomDigital

    Hvad har implementeringen af Sundhedhedsplatformen i Region Hovedstaden ført med sig af udfordringer i forhold til medarbejderes roller, ansvar og arbejdsgange?

  11. Teknik

    Udvikling af Globale Kompetencer

    Styrkelse af studerendes globale engagement, villighed, mod og kompetence til at agere på den globale scene

  12. Entreprenørskab

    Nordic Entrepreneurship Hubs – støtte og udvikling via adgang og netværk

    Hvordan skaber vi flere succesfulde studenteriværksættere i og på tværs af videregående uddannelsesinstitutioners iværksættermiljøer i Sverige og Danmark?