• Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation...

  • Blockchain i Modebranchen

    Kan Blockchainteknologien anvendes som et redskab til at fremme transparens og bæredygtighed i modebranchen?

  • Biometriske test af turismeoplevelser

    Ved hjælp af biometri hjælper vi turismevirksomhederne fra Region Sjælland med at forbedre deres turismeprodukter til glæde...

  • Bondegaarden – Produktion af dansk wagyukød

    Dette projekt vil skabe et struktureret marked for dansk wagyukød.

  • Råhandel – Digital markedsplads for fødevareproducenter

    Med udgangspunkt i udvikling af wire frames, mock-ups og brugertest vil projektet innovere designs og brugerflader inden...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

340 projekter og 385 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier og Aarhus Maskinmesterskole

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Undervisning

    Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation Z?

  2. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  3. Bæredygtighed

    Sustainability Marketing – Østjyske SMV’ers arbejde med FN’s 17 verdensmål

    Hvordan arbejder SMV'erne i det Østjyske med at implementere de 17 Verdensmål, hvor i processen er de og hvad er det der driver (eller ikke driver) virksomheder

  4. Business

    BOOST 3.0 – 4 dimensional uddannelse – fra forskning til handling.

    Hvordan opnås bred implementering af forskningsresultater med udgangspunkt i implementeringen af karakteregenskaber fra 4 dimensional uddannelsesmodellen?

  5. Innovation

    Fremtidens finansmedarbejder i små og mellemstore pengeinstitutter

    Fremtidens krav til medarbejdernes kompetencer

  6. Business

    Vækst i nordjyske produktionsvirksomheder

    Hvilke udfordringer er der for at nordjyske produktionsvirksomheder vækster?

  7. Design

    Fælles innovationsmiljø baseret på FN´s verdensmål

    Udvikling af et innovationsmiljø på tværs af uddannelse, kommune, erhverv og borgere

  8. IT

    SMART Greater Copenhagen – KomDigital

    Hvad har implementeringen af Sundhedhedsplatformen i Region Hovedstaden ført med sig af udfordringer i forhold til medarbejderes roller, ansvar og arbejdsgange?

  9. Teknik

    Udvikling af Globale Kompetencer

    Styrkelse af studerendes globale engagement, villighed, mod og kompetence til at agere på den globale scene

  10. Entreprenørskab

    Nordic Entrepreneurship Hubs – støtte og udvikling via adgang og netværk

    Hvordan skaber vi flere succesfulde studenteriværksættere i og på tværs af videregående uddannelsesinstitutioners iværksættermiljøer i Sverige og Danmark?

  11. Entreprenørskab

    Datadrevet forretningsudvikling i startups

    Startups kan gå fra proof-of-concept til proof-ofbusiness ved optimal udnyttelse af data og dermed sikre højere overlevelsesrate.

  12. Business

    Esport Business and Ecosystem – Innovation og new business models and possibilities

    Hvordan kan man bedst undersøge fænomenet esport på verdensplan i det 21. århundrede?