• Hybrid Events

    The project sets to research if viable for local organisers to add hybrid and digital elements in...

  • Adfærdsnormer i bæredygtigt perspektiv

    Træffer konsumenten i dag bæredygtige valg – og hvad er markedsførerens touchpoint muligheder i konsumenternes købsrejse

  • Business models Post-Corona

    We seek to explore what changes in business strategy covid-19 might impose on actors within the hospitality...

  • Det digitale kundemøde 2.0

    Hvorledes udnyttes digitale touchpoints bedst i rådgivningsøjemed? Indsigt i Customer Experience Behaviour og Customer Experience i disse...

  • Datadreven Forretningsudvikling 2.0

    Datadreven forretningsudvikling på tværs af virksomheden. Rejsen fra strategi til handlingsplan og udvælgelse af KPI´er.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

384 projekter og 435 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    Hybrid Events

    The project sets to research if viable for local organisers to add hybrid and digital elements in their business portfolio; and if so, how to do it?

  2. Undervisning

    Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation Z?

  3. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  4. Bæredygtighed

    Sustainability Marketing – Østjyske SMV’ers arbejde med FN’s 17 verdensmål

    Hvordan arbejder SMV'erne i det Østjyske med at implementere de 17 Verdensmål, hvor i processen er de og hvad er det der driver (eller ikke driver) virksomheder

  5. Business

    BOOST 3.0 – 4 dimensional uddannelse – fra forskning til handling.

    Hvordan opnås bred implementering af forskningsresultater med udgangspunkt i implementeringen af karakteregenskaber fra 4 dimensional uddannelsesmodellen?

  6. Innovation

    Fremtidens finansmedarbejder i små og mellemstore pengeinstitutter

    Fremtidens krav til medarbejdernes kompetencer

  7. Business

    Vækst i nordjyske produktionsvirksomheder

    Hvilke udfordringer er der for at nordjyske produktionsvirksomheder vækster?

  8. Design

    Fælles innovationsmiljø baseret på FN´s verdensmål

    Udvikling af et innovationsmiljø på tværs af uddannelse, kommune, erhverv og borgere

  9. IT

    SMART Greater Copenhagen – KomDigital

    Hvad har implementeringen af Sundhedhedsplatformen i Region Hovedstaden ført med sig af udfordringer i forhold til medarbejderes roller, ansvar og arbejdsgange?

  10. Teknik

    Udvikling af Globale Kompetencer

    Styrkelse af studerendes globale engagement, villighed, mod og kompetence til at agere på den globale scene

  11. Entreprenørskab

    Nordic Entrepreneurship Hubs – støtte og udvikling via adgang og netværk

    Hvordan skaber vi flere succesfulde studenteriværksættere i og på tværs af videregående uddannelsesinstitutioners iværksættermiljøer i Sverige og Danmark?

  12. Entreprenørskab

    Datadrevet forretningsudvikling i startups

    Startups kan gå fra proof-of-concept til proof-ofbusiness ved optimal udnyttelse af data og dermed sikre højere overlevelsesrate.