• Ny app til avanceret genoplivning

    Applikationen vejleder sundhedspersonale om tidsstyring, hjertelungeredning og medicinering under avanceret genoplivning efter hjertestop.

  • Vi ses på skærmen

    På Erhvervsakademi Aarhus er der i efteråret 2020 gennemført en kvalitativ afdækning af, hvordan de studerende har...

  • PUNC

    Projektet har til formål at udvikle kompetencer til både undervisere og studerende til at håndtere usikkerhed i...

  • Modeindustriens omstilling, begrænsningens kunst.

    Udfordringerne i modebranchen er under coronakrisen blevet allestedsnærværende og der er brug for en bæredygtig omstilling af...

  • Effekten af filterglas ved rehabilitering af aldersrelateret makuladegeneration og retinitis pigmentosa

    Optimal synsrehabilitering kan potentielt forøge svagtsynspatienters funktionsevne med bedret livskvalitet og nedsat risiko for fald-ulykker til følge.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

346 projekter og 397 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Undervisning

    Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation Z?

  2. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  3. Bæredygtighed

    Sustainability Marketing – Østjyske SMV’ers arbejde med FN’s 17 verdensmål

    Hvordan arbejder SMV'erne i det Østjyske med at implementere de 17 Verdensmål, hvor i processen er de og hvad er det der driver (eller ikke driver) virksomheder

  4. Business

    BOOST 3.0 – 4 dimensional uddannelse – fra forskning til handling.

    Hvordan opnås bred implementering af forskningsresultater med udgangspunkt i implementeringen af karakteregenskaber fra 4 dimensional uddannelsesmodellen?

  5. Innovation

    Fremtidens finansmedarbejder i små og mellemstore pengeinstitutter

    Fremtidens krav til medarbejdernes kompetencer

  6. Business

    Vækst i nordjyske produktionsvirksomheder

    Hvilke udfordringer er der for at nordjyske produktionsvirksomheder vækster?

  7. Design

    Fælles innovationsmiljø baseret på FN´s verdensmål

    Udvikling af et innovationsmiljø på tværs af uddannelse, kommune, erhverv og borgere

  8. IT

    SMART Greater Copenhagen – KomDigital

    Hvad har implementeringen af Sundhedhedsplatformen i Region Hovedstaden ført med sig af udfordringer i forhold til medarbejderes roller, ansvar og arbejdsgange?

  9. Teknik

    Udvikling af Globale Kompetencer

    Styrkelse af studerendes globale engagement, villighed, mod og kompetence til at agere på den globale scene

  10. Entreprenørskab

    Nordic Entrepreneurship Hubs – støtte og udvikling via adgang og netværk

    Hvordan skaber vi flere succesfulde studenteriværksættere i og på tværs af videregående uddannelsesinstitutioners iværksættermiljøer i Sverige og Danmark?

  11. Entreprenørskab

    Datadrevet forretningsudvikling i startups

    Startups kan gå fra proof-of-concept til proof-ofbusiness ved optimal udnyttelse af data og dermed sikre højere overlevelsesrate.

  12. Business

    Esport Business and Ecosystem – Innovation og new business models and possibilities

    Hvordan kan man bedst undersøge fænomenet esport på verdensplan i det 21. århundrede?