• Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation...

  • Blockchain i Modebranchen

    Kan Blockchainteknologien anvendes som et redskab til at fremme transparens og bæredygtighed i modebranchen?

  • Biometriske test af turismeoplevelser

    Ved hjælp af biometri hjælper vi turismevirksomhederne fra Region Sjælland med at forbedre deres turismeprodukter til glæde...

  • Bondegaarden – Produktion af dansk wagyukød

    Dette projekt vil skabe et struktureret marked for dansk wagyukød.

  • Råhandel – Digital markedsplads for fødevareproducenter

    Med udgangspunkt i udvikling af wire frames, mock-ups og brugertest vil projektet innovere designs og brugerflader inden...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

340 projekter og 385 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier og Aarhus Maskinmesterskole

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Bæredygtighed

    Blockchain i Modebranchen

    Kan Blockchainteknologien anvendes som et redskab til at fremme transparens og bæredygtighed i modebranchen?

  2. Business

    Biometriske test af turismeoplevelser

    Ved hjælp af biometri hjælper vi turismevirksomhederne fra Region Sjælland med at forbedre deres turismeprodukter til glæde for gæster, vækst og beskæftigelse.

  3. Design

    3D Virtuel Prototyping i beklædningsbranchen

    Hvordan kan 3D virtuel prototyping implementeres som en relevant teknologi for KEA Design studerende og på sigt i den danske modebranche.

  4. Business

    Datadreven Forretningsudvikling

    Styrk dit ledelsesmæssige beslutningsgrundlag gennem datadreven forretningsudvikling. Analyse vil løfte sløret for, hvordan SMVer kan styrke vækstpotentialet.

  5. Sundhed

    Digital iværksætter

    Dette projekt yder hjælp til selvhjælp ifm. videreudvikling og registrering af små opstartsvirksomheder inden for fødevareområdet.

  6. Økonomi

    Kundemobilitet og digitale løsninger: er bankerne fortid eller fremtid?

    Undersøgelsen skal se på om danske bankkunder er parate til at udskifte deres nuværende bankforbindelse med nye udbydere,der kun tilbyder digitale løsninger

  7. Business

    AI – udfordringer og muligheder for danske SMV’er

    Dette projekt søger at afdække hvilke faktorer, der vanskeliggør danske SMV’ers brug af AI og dermed deres muligheder for vækst og øget konkurrencedygtighed.

  8. Teknologi

    Beer Brewing – Blended Learning Collaboration Internationally

    Engaging collaboration and learning across borders with blended learning

  9. Byg

    Højhuse i træ i Danmark

    Et bæredygtigt alternativ. Men hvorfor har vi ikke højhuse i træ i Danmark?

  10. Turisme

    Digitalisering i Service & Oplevelsesindustrien

    Service- og oplevelsesindustrien vokser og der er store udfordringer med at skaffe kvalificeret arbejdskraft, samtidig er indtjeningen under konstant pres.

  11. Business

    Samspillet mellem digitale og analoge elementer i e-commerce og interaktion mellem virksomheder og deres kunder

    Vi har i et indledende projekt omkring analyse af e-shops udviklet et vidensgrundlag og empiri for genstandsfeltet

  12. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.