• Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour...

  • Undersøgelse af signifikante faktorer til forklaring af den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark i perioden 2004 – 2020

    I projektet afdækkes viden omkring signifikante variable, der forklarer den stigende aktivitet på fritidshusmarkedet i region Syddanmark...

  • Fra hoved til handling

    Hvilken effekt har en systematisk tilgang til Designtænkning og innovation i små og mellemstore virksomheder?

  • Fra manuel proces til Digital Twin

    Er det muligt at skabe en digital platform med udgangspunkt i en menneskelig handling i en montagelinjeproces?

  • Bunsenbrænderens sterile felt

    Skaber en tændt bunsenbrænder et sterilt felt?

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

417 projekter og 468 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour of employees in the financial sector.

  2. Teknik

    Fra manuel proces til Digital Twin

    Er det muligt at skabe en digital platform med udgangspunkt i en menneskelig handling i en montagelinjeproces?

  3. Business

    Password behaviour: A threat to cyber security A study of future financial sector employees in Denmark

    Cyber security policies focus on systems, often overlooking the human factor. Is Generation Zs password authentication behaviour a risk to the financial sector?

  4. IT

    Pair programmings indflydelse på vurdering af self-efficacy inden for programmering blandt semitekniske fagprofiler

    En eksperimentiel undersøgelse af effekterne af pair programming på et individs vurdering af egne kompetencer - baseret på semitekniske fagprofiler

  5. Business

    Servitization

    Service add-on som nyt konkurrenceparameter i produktionsindustrien

  6. Teknologi

    Digitalisering af SMV’ers forsyningskæder

    For at styrke forsyningskædernes og dermed de involverede SMV’ers konkurrenceevne undersøges det i dette projekt, hvordan forsyningskædens tværgående processer

  7. Design

    Sizing

    Hvordan påvirker muligheden for personlig opmåling/bodyscanning beklædningsvirksomheders arbejde med fit og sizing.

  8. Innovation

    Rover til Indlandsisen

    Produktudvikling af Rover til måling af tykkelse på indlandsisen - med håbet om bedre varslingssystemer til kystlande i fremtiden

  9. Teknik

    Interactive Trampolines for Copenhagen Light Festival

    Trampolines with light effects based on user's jump movement.

  10. Bæredygtighed

    Bridging Material Connexion med CES Edupack – EcoAudit tool, udviddet kvantificering af miljøeffekter.

    Vi forsøger at ‘bridge the gap’ mellem CESEdupack og Material Connexion med udgangspunkt i miljøberegneren EcoAudit.

  11. Bæredygtighed

    Fashion & Blockchain – Promoting the transparency of sustainability efforts in the fashion industry’s supply chain

    Blockchain is a contemporary technology with the potential to build a foundation for creating unprecendented business models.

  12. IT

    Trends i IT Udviklings-værktøjer i praksis

    Softwareudvikling i praksis