• Hybrid Events

    The project sets to research if viable for local organisers to add hybrid and digital elements in...

  • Adfærdsnormer i bæredygtigt perspektiv

    Træffer konsumenten i dag bæredygtige valg – og hvad er markedsførerens touchpoint muligheder i konsumenternes købsrejse

  • Business models Post-Corona

    We seek to explore what changes in business strategy covid-19 might impose on actors within the hospitality...

  • Det digitale kundemøde 2.0

    Hvorledes udnyttes digitale touchpoints bedst i rådgivningsøjemed? Indsigt i Customer Experience Behaviour og Customer Experience i disse...

  • Datadreven Forretningsudvikling 2.0

    Datadreven forretningsudvikling på tværs af virksomheden. Rejsen fra strategi til handlingsplan og udvælgelse af KPI´er.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

384 projekter og 435 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    Det digitale kundemøde 2.0

    Hvorledes udnyttes digitale touchpoints bedst i rådgivningsøjemed? Indsigt i Customer Experience Behaviour og Customer Experience i disse digitale touchpoints

  2. Business

    Datadreven Forretningsudvikling 2.0

    Datadreven forretningsudvikling på tværs af virksomheden. Rejsen fra strategi til handlingsplan og udvælgelse af KPI´er.

  3. IT

    Immersive Design, Technologies & Experiences

    Undersøgelse af tilgange til at erhverve ny viden og konkrete erfaringer inden for de tre fokusområder; immersive design, teknologier og oplevelser

  4. Teknologi

    Data Science Holodeck

    This project is about revealing and making widely available the spectacular opportunities the virtual worlds provide

  5. Innovation

    Frontend webteknologier

    Der er stigende tendens til at webapplikationer laves med stadig større fokus på frontend fremfor backend

  6. Innovation

    IoT in the health sector

    dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges som et middel til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser og forbedre deres måder at lave knibeø

  7. Undervisning

    Skab jer online

    I projektet undersøges det, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, der skaber sociale fællesskaber mellem studerende i et online uddannelsesforløb

  8. Business

    Forandring af den midtjyske bankrådgivers adfærd og holdninger i forbindelse med brugen af online møder som følge af COVID-19

    Online møder har været mulige i over 10 år, men i bankerne er det begrænset, hvor meget det er blevet brugt. Men så ramte COVID-19, og hvad skete der så?

  9. Bæredygtighed

    How to use sustainable esport events as a City branding tool in a tourism context.

    Examination of the potential for esport as a city branding tool in a tourism context for the municipality of Randers.

  10. Teknologi

    Transportbranchens bidrag til den grønne omstilling

    El? Hybrid? Diesel? Brint? Biometanol? Hvilket brændstof kommer danske bilister til at transportere sig rundt med, i fremtiden?

  11. Teknik

    Robotteknologi, automatisering og digitalisering (RAD) – afprøvning af teknologier

    Processer, der omfatter RAD-teknologier, vil komme til at overtage mange af de processer, der tidligere har været manuelle

  12. Business

    Industri 4.0 for små og mellemstore virksomheder

    Industri 4.0 er noget vi ser ind i lige nu. Det er integrationen mellem den digitale verden og den fysiske produktion. Er danske SMV’er rustet til dette?