• Spilbaseret Didaktik

    Simulation, metafor, leg og spil – Hvordan bidrager det til nærværende læring uden at flytter fokus fra...

  • IMFABA – Local and sustainable protein production with improved faba beans

    Der bliver brug for mere lokalt dyrket protein til foder og fødevarer. Hestebønnen er et godt bud,...

  • How female founders as role models influence nascent female entrepreneurs: 3 narratives from female entrepreneurs

    Hvorfor er kvinder, der har været ansat hos en kvindelig iværksætter, betydeligt mere tilbøjelige til selv at...

  • Servicedesign – et aktivt og bevidst tilvalg for at skabe merværdi til kunderne

    Servicedesign, der lever op til kundernes forventninger er med til at fastholde og tiltrække nye kunder på...

  • 21st Century Skills – Karakteregenskaber i fuldtidsuddannelserne på EAAA

    21st Century Skills projektet skal løfte de studerendes personlige kompetencer og karakteregenskaber.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

391 projekter og 450 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Turisme

    The Instagrammable Hotel

    What makes a hotel instagrammable, or more colloquially, “insta-friendly”?

  2. Business

    Employer Branding in a Post-COVID reality

    Employer Branding and City Branding have both been at the forefront of the global fight for talent. Are there mutual benefits to be had?

  3. Business

    Password security and game-based learning

    Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour of employees in the financial sector.

  4. Business

    Why Would I Bother? Young Consumers’ Knowledge, Attitudes and Behavior in Relation to Voluntary Carbon Offsetting

    Klimakompensation breder sig som en strategi for virksomheder for at gennemføre og markedsføre bæredygtighed, men hvordan opfattes metoden af unge forbrugere?

  5. Bæredygtighed

    Hvordan kan danske SMV’er arbejde med ESG?

    Et studie af danske virksomheders beretninger om miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige forhold

  6. Innovation

    Tværfagligt samarbejde i SMV

    Projektet undersøger de drivers og dangers, som kan være en del af tværfagligt samarbejde. Vi undersøger området med udgangspunkt i danske SMV'er

  7. Kommunikation

    Skab jer online

    Et perspektiv på, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, som skaber sociale læringsfællesskaber mellem studerende i et online uddannelsesforløb på

  8. IT

    Pair programmings indflydelse på vurdering af self-efficacy inden for programmering blandt semitekniske fagprofiler

    En eksperimentiel undersøgelse af effekterne af pair programming på et individs vurdering af egne kompetencer - baseret på semitekniske fagprofiler

  9. Business

    Servitization

    Service add-on som nyt konkurrenceparameter i produktionsindustrien

  10. Kommunikation

    Insight Hunt

    Insight hunt har til formål at udvikle en metode til, hvordan bureauer effektivt og struktureret kan udarbejde et kreativt brief med en stærk key indsigt

  11. Kommunikation

    Videocast / Streaming

    Undersøgelse & Udvikling af Videocast - undersøgelse og udviklings af formatet til Videocast til brug for webinar, events mm.

  12. Kommunikation

    Ledelse af hybride arbejdspladser

    Ledelse og organisering af afdelinger, hvor ansatte overgår til hybride arbejdspladser i form af vekslen mellem at være fysisk på arbejde og hjemmearbejde