• Password behaviour: A threat to cyber security A study of future financial sector employees in Denmark

    Cyber security policies focus on systems, often overlooking the human factor. Is Generation Zs password authentication behaviour...

  • Danske eksportvirksomheders salgspraksis

    Morgendagens Salg viser potentiale i at arbejde strategisk med salg. Men er der forskel på virks. med/uden...

  • Forundersøgelse for Center for Replikation

    Et pilotprojekt og en forundersøgelse af de nødvendige forudsætninger for at oprette et center for replikation.

  • Rekruttering og Verdensmål – spiller virksomhedernes engagement i FN´s 17 Verdensmål ind på EAMV studerendes valg af branche og virksomhed som praktiksted og senere arbejdsgiver?

    EAMV har udvalgt 4 af de 17 Verdensmål. Det drejer sig om mål 4, 8, 12 og...

  • Hvordan kan danske SMV’er implementere ESG?

    Et studie af danske virksomheders beretninger om miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige forhold

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

424 projekter og 472 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Bæredygtighed

    Hvordan kan danske SMV’er implementere ESG?

    Et studie af danske virksomheders beretninger om miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige forhold

  2. Innovation

    Tværfagligt samarbejde i SMV

    Projektet undersøger de drivers og dangers, som kan være en del af tværfagligt samarbejde. Vi undersøger området med udgangspunkt i danske SMV'er

  3. Kommunikation

    Skab jer online

    Et perspektiv på, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, som skaber sociale læringsfællesskaber mellem studerende i et online uddannelsesforløb på

  4. IT

    Pair programmings indflydelse på vurdering af self-efficacy inden for programmering blandt semitekniske fagprofiler

    En eksperimentiel undersøgelse af effekterne af pair programming på et individs vurdering af egne kompetencer - baseret på semitekniske fagprofiler

  5. Business

    Servitization

    Service add-on som nyt konkurrenceparameter i produktionsindustrien

  6. Kommunikation

    Insight Hunt

    Insight hunt har til formål at udvikle en metode til, hvordan bureauer effektivt og struktureret kan udarbejde et kreativt brief med en stærk key indsigt

  7. Kommunikation

    Videocast / Streaming

    Undersøgelse & Udvikling af Videocast - undersøgelse og udviklings af formatet til Videocast til brug for webinar, events mm.

  8. Kommunikation

    Ledelse af hybride arbejdspladser

    Ledelse og organisering af afdelinger, hvor ansatte overgår til hybride arbejdspladser i form af vekslen mellem at være fysisk på arbejde og hjemmearbejde

  9. Business

    Hybrid Events

    The research sets to explore events located in a greater Copenhagen area, offering hybrid and/or digital elements in their business portfolio or event journey

  10. Business

    Adfærdsnormer i bæredygtigt perspektiv

    Træffer konsumenten i dag bæredygtige valg – og hvad er markedsførerens touchpoint muligheder i konsumenternes købsrejse

  11. Business

    Det digitale kundemøde 2.0

    Hvorledes udnyttes digitale touchpoints bedst i rådgivningsøjemed? Indsigt i Customer Experience Behaviour og Customer Experience i disse digitale touchpoints

  12. Business

    Datadreven Forretningsudvikling 2.0

    Datadreven forretningsudvikling på tværs af virksomheden. Rejsen fra strategi til handlingsplan og udvælgelse af KPI´er.