Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted
499 projekter og 613 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier
Søgeresultater
Viser resultater for
Ingen projekter fundet
-
Design
Farvevalget i den virksomheders visuelle identitet
Mange virksomheders vigtige grafiske designvalg er tilfældigt landet hos kommunikationsafdelingen. Når det kommer til farver, er mulighedshorisonten begrænset t
-
Kommunikation
Internationalisering på Erhvervsakademi Aarhus
Projektet har til formål at skabe konkrete og realistiske tiltag, mål og strukturer for internationalisering på EAAA i perioden 2016-2019
-
Business
Etiske ”stoppesteder” og ”ståsteder” – etik i daglig ledelse
Projektet afdækker, hvor i hverdagen ledere oplever, at etiske overvejelser bliver del af deres beslutningsgrundlag og hvilke overvejelser, ledere tager afsæt i
-
Business
Forbrugeradfærd i forbindelse med kendte udsalgsdage fx Black Friday
Forbruger vi, fordi det er billigt eller forbruger vi efter behov? I et krydsfelt mellem intentionelle og faktiske handlinger.
-
Kommunikation
Sådan varedeklarerer du dit personlige ledelsesgrundlag
Hvordan kan man ”varedeklarere” ens personlige ledelsesgrundlag, og hvordan kan et personligt ledelsesgrundlag understøtte lederen i egen ledelsespraksis?
-
Business
Stevns Klint Experiences håndtering af den kommende AI-forordning i deres HR-arbejde
Hvordan sikrer vi, at Stevns Klint Experience er klar til den kommende AI-forordning?
-
Business
AI – en del af lederens værktøjskasse
Projektet vil udforske anvendelsen af AI med henblik på at udvikle ledelsespraksis med fokus på integration af AI som et nyttigt del af lederens værktøjskasse.
-
Kommunikation
AI: Etik og metode i kommunikationsprofessionen
Projektet udforsker metode og etik i kommunikationsbranchens arbejde med AI
-
Design
Videre med e-didaktikken
Projektet udforsker grundlaget for en fremadrettet digital understøttelse af akademiets undervisning.
-
Kommunikation
Ejendomsmægleres jagt på eWOM: En undersøgelse af hvordan herninggensiske ejendomsmæglere opnår engagement på Facebook
Vi undersøger ejendomsmægleres brug af Facebook til at skabe eWOM med henblik på at søge mulige forbedringer og forslag til optimering af deres brug af mediet.
-
Turisme
Nordic Coastal Tourism – Sustainability, Trends, Practices, and Opportunities
Sustainability, best practices, trends and opportunities - 19 studies from 7 Nordic countries compiled in 1 book!
-
Business
The impact of virtual reality technologies on the customer experience: A qualitative study of immersive storytelling as a VR tool in the digital purchase phase
En kvalitativ undersøgelse af brugerpåvirkningen af immersive storytelling i VR for digitale købsoplevelser