• Design mod Inkontinens

    I dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser...

  • Digitalt Remote Årshjul

    Forbedringer af onboarding frontend og backend med gamification som strategi.

  • Skab jer online

    I projektet undersøges det, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, der skaber sociale fællesskaber mellem studerende i et...

  • Forandring af den midtjyske bankrådgivers adfærd og holdninger i forbindelse med brugen af online møder som følge af COVID-19

    Online møder har været mulige i over 10 år, men i bankerne er det begrænset, hvor meget...

  • Relationships from afar: The Changing Dynamics of a Plant Community on Instagram and How Video Impacts Communication

    The launch of Instagram TV on Instagram - an autoethnographic walk into an online community to explore...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

362 projekter og 410 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Business

    Forandring af den midtjyske bankrådgivers adfærd og holdninger i forbindelse med brugen af online møder som følge af COVID-19

    Online møder har været mulige i over 10 år, men i bankerne er det begrænset, hvor meget det er blevet brugt. Men så ramte COVID-19, og hvad skete der så?

  2. Business

    Relationships from afar: The Changing Dynamics of a Plant Community on Instagram and How Video Impacts Communication

    The launch of Instagram TV on Instagram - an autoethnographic walk into an online community to explore how video facilitates new types of online relationships

  3. Business

    Virtual reality og præsentationsteknik

    Ved at udstyre 100 studerende og eksterne samarbejdspartnere med HMD vil vi følge udvikling af præsentationsteknik - også udvikling uafhængigt af underviser

  4. Kommunikation

    Hello Future!

    A practicable model integrating design and strategy to help SMVs accelerate their product development process and overcome uncertainty.

  5. Undervisning

    Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation Z?

  6. Bæredygtighed

    Blockchain i Modebranchen

    Kan Blockchainteknologien anvendes som et redskab til at fremme transparens og bæredygtighed i modebranchen?

  7. Kommunikation

    Heartcore Business – Hvordan skaber kommunikation af CSR, purpose og ansvarlighed værdi i din forretning?

    Projektet afdækker opfattelsen af CSR blandt internationale eksperter anno 2020. Formålet er at guide virksomheder i arbejdet med deres ansvarlighed.

  8. Business

    City Branding: Tackling Prolonged Negative Images

    Time heals all wounds, so they say, yet some wounds take longer to heal than others.

  9. Bæredygtighed

    Sustainability Marketing – Østjyske SMV’ers arbejde med FN’s 17 verdensmål

    Hvordan arbejder SMV'erne i det Østjyske med at implementere de 17 Verdensmål, hvor i processen er de og hvad er det der driver (eller ikke driver) virksomheder

  10. Business

    What motivates the Airbnb host and guest?

    Projektet interesserer sig for deleøkonomi – med særlig fokus på hvad der motiverer Airbnb-værten og -gæsten

  11. IT

    Brug af computerspil i læringsudstillinger

    Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.

  12. Design

    Innotrend 874

    Hvordan kan praktikken og evalueringen af denne gøres mere meningsfuld for praktikanter og samtidig højne vekselvirkningen mellem teori og praksis?