• Ny app til avanceret genoplivning

    Applikationen vejleder sundhedspersonale om tidsstyring, hjertelungeredning og medicinering under avanceret genoplivning efter hjertestop.

  • Vi ses på skærmen

    På Erhvervsakademi Aarhus er der i efteråret 2020 gennemført en kvalitativ afdækning af, hvordan de studerende har...

  • PUNC

    Projektet har til formål at udvikle kompetencer til både undervisere og studerende til at håndtere usikkerhed i...

  • Modeindustriens omstilling, begrænsningens kunst.

    Udfordringerne i modebranchen er under coronakrisen blevet allestedsnærværende og der er brug for en bæredygtig omstilling af...

  • Effekten af filterglas ved rehabilitering af aldersrelateret makuladegeneration og retinitis pigmentosa

    Optimal synsrehabilitering kan potentielt forøge svagtsynspatienters funktionsevne med bedret livskvalitet og nedsat risiko for fald-ulykker til følge.

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

346 projekter og 397 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Undervisning

    Vi ses på skærmen

    På Erhvervsakademi Aarhus er der i efteråret 2020 gennemført en kvalitativ afdækning af, hvordan de studerende har oplevet online undervisning i 2020

  2. Undervisning

    Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation Z?

  3. Bæredygtighed

    Educators – Educate for Sustainable Change!

    I dette projekt undersøger vi nærmere, hvordan uddannelsessektoren kan være med til at fremme en bæredygtig udvikling indenfor mode- og livsstilsbranchen.

  4. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  5. Sundhed

    Digital iværksætter

    Dette projekt yder hjælp til selvhjælp ifm. videreudvikling og registrering af små opstartsvirksomheder inden for fødevareområdet.

  6. Business

    A Tale of Two Cities: Place Branding and Overcoming Negative Images

    Time heals all wounds, so they say, yet some wounds take longer to heal than others.

  7. Bæredygtighed

    Model for byggeri baseret på den cirkulære økonomi

    Projektet udarbejder en generisk model med henblik på genbrug i mere fleksible bygninger med udgangspunk i empiri over potentialer i eksisterende bygninger

  8. Undervisning

    Work-based Learning: Supporting Learner Autonomy for Work Readiness

    Meaningful learning is often viewed as industry-relevant learning. But how do teachers script engaging learning processes that support development of agency?

  9. Teknologi

    Beer Brewing – Blended Learning Collaboration Internationally

    Engaging collaboration and learning across borders with blended learning

  10. Byg

    Højhuse i træ i Danmark

    Et bæredygtigt alternativ. Men hvorfor har vi ikke højhuse i træ i Danmark?

  11. Business

    BOOST 3.0 – 4 dimensional uddannelse – fra forskning til handling.

    Hvordan opnås bred implementering af forskningsresultater med udgangspunkt i implementeringen af karakteregenskaber fra 4 dimensional uddannelsesmodellen?

  12. Design

    Innotrend 874

    Hvordan kan praktikken og evalueringen af denne gøres mere meningsfuld for praktikanter og samtidig højne vekselvirkningen mellem teori og praksis?