• Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation...

  • Blockchain i Modebranchen

    Kan Blockchainteknologien anvendes som et redskab til at fremme transparens og bæredygtighed i modebranchen?

  • Biometriske test af turismeoplevelser

    Ved hjælp af biometri hjælper vi turismevirksomhederne fra Region Sjælland med at forbedre deres turismeprodukter til glæde...

  • Bondegaarden – Produktion af dansk wagyukød

    Dette projekt vil skabe et struktureret marked for dansk wagyukød.

  • Råhandel – Digital markedsplads for fødevareproducenter

    Med udgangspunkt i udvikling af wire frames, mock-ups og brugertest vil projektet innovere designs og brugerflader inden...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

340 projekter og 385 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier og Aarhus Maskinmesterskole

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Undervisning

    Best practice videomarketing framework for startups and small enterprises targeting Generation Z.

    Hvordan skal en lille nyopstartet virksomhed benytte sig af videomarketing for at gøre sig interessant for Generation Z?

  2. Bæredygtighed

    Educators – Educate for Sustainable Change!

    I dette projekt undersøger vi nærmere, hvordan uddannelsessektoren kan være med til at fremme en bæredygtig udvikling indenfor mode- og livsstilsbranchen.

  3. Design

    Spilbaseret iværksætteriundervisning: følgeforskning

    Dette følgeforskningsprojekt vil generere viden om design af spilbaseret entreprenørskabsundervisning.

  4. Sundhed

    Digital iværksætter

    Dette projekt yder hjælp til selvhjælp ifm. videreudvikling og registrering af små opstartsvirksomheder inden for fødevareområdet.

  5. Business

    A Tale of Two Cities: Place Branding and Overcoming Negative Images

    Time heals all wounds, so they say, yet some wounds take longer to heal than others.

  6. Bæredygtighed

    Model for byggeri baseret på den cirkulære økonomi

    Projektet udarbejder en generisk model med henblik på genbrug i mere fleksible bygninger med udgangspunk i empiri over potentialer i eksisterende bygninger

  7. Undervisning

    Work-based Learning: Supporting Learner Autonomy for Work Readiness

    Meaningful learning is often viewed as industry-relevant learning. But how do teachers script engaging learning processes that support development of agency?

  8. Teknologi

    Beer Brewing – Blended Learning Collaboration Internationally

    Engaging collaboration and learning across borders with blended learning

  9. Byg

    Højhuse i træ i Danmark

    Et bæredygtigt alternativ. Men hvorfor har vi ikke højhuse i træ i Danmark?

  10. Business

    BOOST 3.0 – 4 dimensional uddannelse – fra forskning til handling.

    Hvordan opnås bred implementering af forskningsresultater med udgangspunkt i implementeringen af karakteregenskaber fra 4 dimensional uddannelsesmodellen?

  11. Design

    Innotrend 874

    Hvordan kan praktikken og evalueringen af denne gøres mere meningsfuld for praktikanter og samtidig højne vekselvirkningen mellem teori og praksis?

  12. Business

    Employability from day one!

    Projektet undersøger hvordan ”Employability” kan hjælpe studerende på erhvervsakademierne med at blive mere karrierekompetente og lette deres vej til job.