Arkiv
-
Unges oplevelser med re-commerce: En kvalitativ undersøgelse af kundeoplevelser ved online køb og salg af brugte varer
-
Betydningen af Sportsteknologi på forretningsmodeller for eksisterende og fremtidige sportsvirksomheder og – organisationer – Et forstudie
-
Er det muligt via digital brugervenlighed og AI at reducere den oplevede risiko og fremme kvinders investeringsadfærd, så de opnår bedre økonomiske vilkår? – Et forstudie
-
Hvordan kan de teknologiske innovatorer inden for AI og finans være med til at bidrage til bæredygtige finansielle løsninger indenfor realkredit? – Et forstudie
-
Virksomheders brug af AI-løsninger til at skabe bedre kundeoplevelser – Et forstudie
-
Escaping the Retail Life Cycle of Death: Strategisk Pop-up Retail version 2.0 som modsvar til de fysiske butikkers død – Et forstudie
-
Skønhedsbranchens brug af AI som integration i kunderejsen – Et forstudie
-
e-DNA i nicheområder – et redskab til oversete rødlistede arter – Et forstudie
-
Brug af AI i rekrutteringsprocessen – set fra et virksomhedsperspektiv – Et forstudie
-
DIGIDAKT – Digitalt didaktisk kompetenceløft til erhvervsakademierne