• Design mod Inkontinens

    I dette projekt undersøger vi, hvordan wearables kan bruges til at motivere kvinder til at lave knibeøvelser...

  • Digitalt Remote Årshjul

    Forbedringer af onboarding frontend og backend med gamification som strategi.

  • Skab jer online

    I projektet undersøges det, hvordan undervisere kan designe læringsaktiviteter, der skaber sociale fællesskaber mellem studerende i et...

  • Forandring af den midtjyske bankrådgivers adfærd og holdninger i forbindelse med brugen af online møder som følge af COVID-19

    Online møder har været mulige i over 10 år, men i bankerne er det begrænset, hvor meget...

  • Relationships from afar: The Changing Dynamics of a Plant Community on Instagram and How Video Impacts Communication

    The launch of Instagram TV on Instagram - an autoethnographic walk into an online community to explore...

Vælg et tema eller søg efter projekter

Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted

362 projekter og 410 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier

Søgeresultater

Viser resultater for

Ingen projekter fundet

  1. Bæredygtighed

    How to use sustainable esport events as a City branding tool in a tourism context.

    Examination of the potential for esport as a city branding tool in a tourism context for the municipality of Randers.

  2. Fødevarer

    Planter i Fødevarer – Teknologi og kvalitet

    Et bidrag til forbedret kvalitet og holdbarhed af bælgplanter, som råvarer såvel som afledte fødevarer

  3. Bæredygtighed

    Modeindustriens omstilling, begrænsningens kunst.

    Udfordringerne i modebranchen er under coronakrisen blevet allestedsnærværende og der er brug for en bæredygtig omstilling af den samlede industri.

  4. Bæredygtighed

    Blockchain i Modebranchen

    Kan Blockchainteknologien anvendes som et redskab til at fremme transparens og bæredygtighed i modebranchen?

  5. Bæredygtighed

    Educators – Educate for Sustainable Change!

    I dette projekt undersøger vi nærmere, hvordan uddannelsessektoren kan være med til at fremme en bæredygtig udvikling indenfor mode- og livsstilsbranchen.

  6. Business

    Den blågrønne bølge; et paradigmeskrift – Ledelse og innovation i fremtidens organisationer

    Projektet søger at udvikle principielle modeller/værktøjer til anvendelse ift. ledelse og udvikling af innovationskompetencer i sjællandske virksomheder.

  7. Design

    3D Virtuel Prototyping i beklædningsbranchen

    Hvordan kan 3D virtuel prototyping implementeres som en relevant teknologi for KEA Design studerende og på sigt i den danske modebranche.

  8. Bæredygtighed

    Sustainability Marketing – Østjyske SMV’ers arbejde med FN’s 17 verdensmål

    Hvordan arbejder SMV'erne i det Østjyske med at implementere de 17 Verdensmål, hvor i processen er de og hvad er det der driver (eller ikke driver) virksomheder

  9. Bæredygtighed

    Model for byggeri baseret på den cirkulære økonomi

    Projektet udarbejder en generisk model med henblik på genbrug i mere fleksible bygninger med udgangspunk i empiri over potentialer i eksisterende bygninger

  10. Byg

    Højhuse i træ i Danmark

    Et bæredygtigt alternativ. Men hvorfor har vi ikke højhuse i træ i Danmark?

  11. Bæredygtighed

    Bæredygtige arbejdspladser – ledelsesfokus på det psykiske arbejdsmiljø

    Skal det psykiske arbejdsmiljø i top 3 over MWB – hvordan?

  12. Bæredygtighed

    Cirkulære Industrielle Symbioseparker Skandinavien (CISKA)

    Projektet skal følge udviklingen af to industrielle symbioseparker og komme med anbefalinger til etablering af fremtidige symbioseparker i Skandinavien