Hop til indhold

NICE

NICE er en forkortelse for New Innovative Customer Experiences, og det er et projekt, der har fokus på at kortlægge, forstå og forbedre serviceoplevelser.

Formålet med NICE er at arbejde med serviceinnovation inden for turisme. Der skal skabes begejstring for de unikke serviceoplevelser i tæt samarbejde med virksomheder, organisationer og forskere for at sikre, at vi i Danmark leverer service i særklasse.

I første omgang har vi fokus på at skabe NICE-service i Hovedstadsregionen, men projektets erfaringer og viden skal efterfølgende overføres til en national bevægelse.

På Cphbusiness arbejder vi med NICE på den måde, at vores studerende og deres vejledere involveres som en vigtig del af dataindsamlingsprocessen til både projektets ph.d. og til udvikling og kvalitetssikring af vores videngrundlag inden for fagområdet Service og Oplevelse. Vi arbejder desuden med mindre ’learning labs’, hvor vi i et samarbejde mellem Cphbusiness, virksomheder og studerende arbejder med udvikling af specifikke serviceoplevelser. Vi har også afholdt større og mindre events, hvor vi diskuterer og videndeler i branchen over temaet: ” Hvad skaber serviceoplevelser i særklasse?

Projektet har stor fokus på at opbygge en tæt kontakt til virksomhederne og er på den måde med til at tage pulsen på, hvordan der arbejdes med service ude i ‘den virkelige verden’.

Drømmen er, at NICE bliver et begreb, som alle, der arbejder med service, adopterer i deres måde at tale om og levere service på.

Vælg et tema eller søg efter projekter