Alle forsknings- og udviklingsprojekter fra danske erhvervsakademier samlet på ét sted
494 projekter og 612 videnprodukter på tværs af 8 erhvervsakademier
Søgeresultater
Viser resultater for
Ingen projekter fundet
-
Business
In search of the emerging millennial leadership paradigm
A cross-cultural investigation of individual differences in leadership motivation and self-efficacy among college-aged Millennials.
-
Teknologi
Baby boomer-generationens adoption af ny app-teknologi
Baby boomer-generationens forhold til app-teknologi: Hvordan kan virksomheder succesfuldt introducere ny teknologi til gruppen?
-
Business
Password security and game-based learning
Awareness training using a purpose-built game is used to compare differences in intended and actual password behaviour of employees in the financial sector.
-
Entreprenørskab
How female founders as role models influence nascent female entrepreneurs: 3 narratives from female entrepreneurs
Hvorfor er kvinder, der har været ansat hos en kvindelig iværksætter, betydeligt mere tilbøjelige til selv at blive iværksættere?
-
Undervisning
UIK – Udvikling af Interkulturelle Kompetencer
Studerendes interkulturelle kompetencer – hvordan ser de ud? Og hvordan udvikler de sig i løbet af studietiden?
-
Business
Milleniums som potteplanteforbrugere på Instagram
Hvorfor og hvordan udstiller Millennials deres brug af indendørsplanter på Instagram – og hvad betyder det for branchens kommunikation med dem?
-
Business
Unge kvinders adfærd på aktiemarkedet
Projektet belyser en forskel i risikovillighed ved investering hos danske unge kvinder kontra danske unge mænd i aldersgruppen 18-29 år.
-
Business
SMV2 – Udvikling af interventionslogikker til fremme og styrkelse af SMV’ernes effektive brug af projekter, projektledelse og projektarbejdsformen
Hvordan kan projektarbejdsformen i praksis mest effektivt hjælpe med at organisere og understøtte det arbejde, der udføres hos SMV’erne?
-
IT
Brug af computerspil i læringsudstillinger
Mangler du opmærksomhed? Så brug computerspil! Et studie af brug af computerspil i Økolariets udstillinger.
-
Business
Why Would I Bother? Young Consumers’ Knowledge, Attitudes and Behavior in Relation to Voluntary Carbon Offsetting
Klimakompensation breder sig som en strategi for virksomheder for at gennemføre og markedsføre bæredygtighed, men hvordan opfattes metoden af unge forbrugere?